Hai Hai. Las al een tijdje mee hier, maar heb me sinds kort toch aangemeld. Ik zit nu met een vraag en hopelijk kan iemand mij helpen! Een jaar of 3,5 geleden ben ik gestopt met microgynon 30 omdat we zwanger wilden worden. Ik heb daarna borstvoeding gegeven en gebruikte geen pil. Ongeveer 6 maanden geleden ben ik weer begonnen met microgynon 30. Hiervan kreeg ik lichamelijke klachten en in overleg met de ha ben ik overgestapt op trinordiol. Ik weet dat je de eerste 3 maanden wat bloedverlies kan hebben tussendoor, maar volgens mij hoort dat niet heel veel te zijn toch? Ik verlies elke 2-3 weken meerdere dagen veel bloed! En soms tussendoor licht bloedverlies. Ben nu 5 maanden verder en van de laatste strip begon ik na ongeveer 9 dagen weer te bloeden. Ik had die maand ervoor wel gewoon een stopweek gehad. Maar nou werd ik er een beetje gek van dus ben na 12 dagen slikken gestopt.. Ik wilde na een week weer beginnen, maar kon niet vinden met welke kleur ik dan moest starten. Ik kreeg de tip om pas bij de volgende menstruatie met een nieuwe strip te starten. Alleen heb ik nu dus sinds t stoppen geen bloed meer verloren. Was die laatste bloeding tijdens pil gebruik een menstruatie?? Ik had eigenlijk na t stoppen wel een bloeding verwacht. Haha weet even niet meer wat nu wijsheid is? Gewoon maar weer starten? Of afwachten? Voel me wel beter zonder trouwens Nou ja.. Bedankt iig voor het meedenken! Liefs Sniekie
Niemand enig idee?? Heb gisteren wel de assistente van de ha gebeld, maar zij vond dit meer iets wat de ha moet beantwoorden, dus die belt vandaag tussen 12:00 en 14:00. Vermoed dat hij gaat zeggen dak eerst maar even moet testen. Mja sluit ook niks uit nog, want geen idee of en wanneer ik wel een eisprong heb gehad natuurlijk!! Belde sowieso omdat ik wil overleggen wat voor anticonceptie hij adviseert voor mij..