Zijn mannen echt zo??!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sanjor, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik herken me helemaal in jouw verhaal.
    Ook ik doe het meeste hier in het huishouden, maar ik werk inderdaad ook maar 2 halve dagen en 1 hele dag.
    Mijn man gaat 's ochtends tussen 5.00 en 6.00 van huis, en is 's avonds tussen 16.00 en 18.00 thuis. (Ligt eraan waar ie zit met zijn werk).

Ik kan me dan ook wel voorstellen dat ie moe is van het werken, en dat hij vindt dat ik maar de luier moet verschonen van ons zoontje.
    Maar ik vind het wel belangrijk dat ze sámen iets doen, en ik moet zeggen dat mijn man dat ook wel doet. Regelmatig samen douchen/in bad, en samen spelen. Vanavond hebben ze nog samen in de huiskamer staan 'voetballen'. :D

Verder vindt mijn man het huishouden ook gewoon helemaal niet belangrijk. Als ie alleen zou wonen, zou hij gerust 1 keer in de 2 weken stoffen/stofzuigen en dweilen. De wc en badkamer idem.
    Terwijl ik dat veel belangrijker vind, en er dus ook meer tijd aan besteed.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn man is niet helemaal zo.
    Ja ik doe het meeste in huis en met onze dochter maar ik werk ook minder.
    Op de dagen dat ik werk heeft hij de zorg voor onze dochter en in het weekend dat ik werk haalt hij ook echt de stofzuiger door het huis
    Uitslapen kan ik helaas niet want mijn meisje wil alleen met mij mee naar beneden dus tja er zit niet anders op dan af en toe op tijd naar bed te gaan.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Mijn man zou er ook niet zo naar omkijken inderdaad! Al moet ik zeggen, toen ik laatst een weekend weg was zei hij "heerlijk, lekker de boel de boel laten en een heel weekend niet opruimen" maar dat kon hij toch ook niet. Ik denk dat ze gewoon mazzel hebben dat wij het al gedaan hebben voor hen ;) Ik kan dingen ook niet lang laten liggen en hij wel. Dus als ik moet wachten tot hij het zat is dan ben ik al depri ;)

Mijn man doet 's avonds wel altijd de oudste badderen, hij doet wel een boodschap en na het eten de tafel afruimen bijv. Maar het echte schoonmaakwerk, neeuuu...

4. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    :D:D:D, zag het al helemaal voor me, van die kameel:).

Hier gaat het soms ook zo, een dag voor mijn jongste zijn verjaardag, was het hele huis nog een puinhoop. Mijn man had maar1 ding voor ogen: de badkamer had de hoogste prioriteit. Nou was ik daar ook heel blij mee, maar volgens mij liggen de prioriteiten bij vrouwen anders?

Deel Deze Pagina