Grijze haren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wietje79, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Een week of twee geleden ontdekte ik de eerste :$.
    Ik begin grijze haren te krijgen :).
    Zowel mijn vader als moeder waren laat met grijs worden, maar ik heb nu dus al grijze haren (ik ben 32).
    Nou heb ik weleens gehoord/gelezen dat je grijs kan worden als je veel zorgen hebt, maar of dit waar is?
    Iemand enig idee?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    Volgens mij is dit niet waar, maar misschien wel.

Hier in elk geval al een paar jaar grijze haren en ik ben pas net 28, dus gewoon pech.

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ben 32 en al veel grijze haren, ook veel zorgen, maar of het verband houdt met elkaar dat weet ik niet ;)

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ooh 32,joh ik was al grijs toen ik 25 was;) kan er niet heel erg wakker van liggen,ik verf het gewoon!! Mijn moeder was ook al heel vroeg grijs. Ik moet zeggen dat welzwarte haren heb, dus dan valt een grijze haar ook wel heel erg op ;) zorgen had ik niet echt op mijn 25e, nu soms wat meer, maar geloof niet dat daar een verband is.

5. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Ach, het zijn mooie glanzende grijze haren (lijkt wel zilver ;)).
    Kan inderdaad altijd nog gaan verven als het erg opvalt.
    Nu glinstert het mooi :D.

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wjze mensen hebben altijd grijze haren, dus daar vallen wij nu ook onder :D:D:D

7. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    :d:d:d:d

8. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

En voor iedere grijze haar die je eruit trekt krijg je er tien voor terug dus niet trekken :D

Hier nog geen grijze haren maar ik verf mijn haar dus miss zit er wel wat onder hahahahah ik zal het alleen nooit weten want ik zal tot mijn sterfbed mijn haren blijven verven.

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bij mij zitten er witte haren tussen mijn bruine haar :(

Ze vallen best op en ik trek ze er dus wel uit. Gelukkig nu nog te doen, maar sinds ik ze heb ontdekt let ik ook meer op mijn haar en of er meer tussen zitten. Baal er flink van. Als het echt meer word ga ik het kleuren.

Oh en ik ben 27.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ach ik vond mijn eerste toen ik 14 was en ben inmiddels heel erg grijs. Mijn moeder was met 16 volledig grijs, dus ik kijk nergens van op.

11. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik was zwanger van Thomas toen ik mijn eerste grijze haar ontdekte (25 jaar) Nu ben ik 32 jaar en op sommige plekken al behoorlijk grijs, dus ik verf mijn haar.

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Grijs staat wijs

13. me83

me83 Niet meer actief

al 2 grijze haren ontdekt hier.. 1 zit aan het randje van me haargrens dus die trek ik er dan ook uit... maar steeds is ie ineens terug ahaha..die ander zit verstopt tussen de rest.. dus zie je vaak niet gelukkig.. anders word het verven:)

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahaha hier ook grijze haren hoor en ik ben net 26

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier ook al jaren grijze haren en ik verf dus ook eerste met 23 a 24 ong.

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier op m'n 20ste de eerste ontdekt. Nu 26, en al veel meer. 't zijn hier net van die nylon visdraden, van die dikke stugge haren.

Ach, 't kan me niet eens zoveel schelen om eerlijk te zijn. Paar jaar geleden vond ik 't nog erg, nu niet meer. Heb m'n haar al in dik 2 jaar niet meer geverfd, ook omdat 't me eigenlijk niet zoveel meer boeit. (en ik gewoon iedere keer in de stad vergeet verf te kopen)

17. Anice

Anice Niet meer actief

Dacht dat ik er vroeg bij was maar zo te lezen valt dat wel mee. Ik verf het sinds een jaartj om de grijze haartjes te dekken. Ben bijna 40:)

18. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook grijs aan het worden (aan de zijkantjes enzo) sinds enkele jaartjes,maar ik vind het niet zo erg en ga dus ook niet verven ofzo. het valt tussen mijn bruine haar niet heel erg op. bij mijn fam zijn ze allemaal vroeg grijs, ik was nog rijkelijk laat zelfs. ik heb ongeveer jou leeftijd anice.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Een reactie van een (ex)kapster:

In theorie zou het niet moeten kunnen.
    Grijs haar ontstaat doordat de kleurmigmenten minder worden.
    Het haar wordt dus niet echt grijs, maar een soort van kleurloos.
    De nog aanwezige pigmenten in het haar weerkaatsen de kleur waardoor het grijs lijkt.
    (daarom heeft iedereen ook een andere kleur grijs)

Toen ik nog in de salon werkte hadden we een klant die zijn vrouw verloor.
    De man had alleen grijze slapen, maar na 2 weken was hij volledig grijs geworden...

Dus, het zou niet moeten kunnen, maar ik heb het wel zien gebeuren.

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier ook ben 30 heb er al een aantal grijze haren, het valt ook lekker op want heb donkerbruin haar. Ik heb al paar een keer aan moeten van heh jij word al grijs en bedankt.:D

Deel Deze Pagina