Zijn mannen gewoon lui, of hebben ze echt zoveel slaap nodig

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    mijn man werkt ook ploegen, in een staalfabriek.

ma-vr 6.00/14.00
    zo-do 22.00/6.00
    ma-do 14.00/22.00

en dan dus altijd de vrijdagmiddag en het weekend vrij.

Hij slaapt op zich niet overdreven veel ofzo, maar is wel altijd zo moeilijk opstartbaar....
    Alsof hij de eerste 2 uur in zijn 1 wil en daarna pas door wil schakelen.. erg vermoeiend.. Ik ga in het weekend rond half 9 uit bed, haal mijn dochter (slaapkop) eruit ga samen eten en lekker douchen, maak wat schoon, maak ene boodschappenlijstje enzovoorts.... en als hij uit bed komt, kruipt hij naar beneden en zet meteen de tv aan (GRRRRRRR) en gaat een half uur tellsell of andere onzin zitten staren om dan pas zijn brood te gaan maken. Als dat op is gaat hij nog eens ff een uur verder tv kijken, voordat hij gaat douchen. Kan ik me zooooo aan irriteren! en als ik er wat van zeg, dan zegt hij; ja dus... ik heb ook weekend?! grrrrrrrr mannnnnnnen!

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Herkenbaar hoor Princesje

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    de mijne werkt ook in de it (net als ik voor ik huismama werd).
    hij werkt 5 dagen per week 10 uur per dag en dan werkt hij ook nog 1 a 2 uurtjes thuis vaak.
    eens in de maand heeft hij een week standbydienst (savonds en snachts en in het weekend paraat staan) en ze hebben eens in de zoveel tijd onderhoudsweekend, dan werkt hij op zaterdag ook nog is een halve dag.

die lange dagen zijn vrij normaal in IT, omdat je voor en nadat de users komen je de meeste werkzaamheden kan uitvoeren zonder dat er mensen komen klagen dat ze verder moeten kunnen werken.

en ja.. dat is op den duur heel vermoeiend :D

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou mijn man werkt ook ploegendiensten en soms gaat ie wel eens met 4 uur slaap naar werk omdat hij leuke dingen met mij wilt doen. Ik werk ook ploegendiensten en dan zien we elkaar weinig.. Ik ben juist eerder de slaapkop haha :) :)

5. Niet meer actief

Ben ik blij dat ik geen vent heb :)

6. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Daar heb je een punt :)

7. Niet meer actief

Haha ;)

Deel Deze Pagina