Jemig.. ik zit hier een beetje met een soort gevoel van opwinding.. Nu dacht ik echt dat dat vieze "snotterige" spul in de wcpot een stukje van de slijmprop is.. Zal t dan nu gaan gebeuren.. vannacht.. morgen... Of Ben ik te vroeg aan t juichen?? Wie zet me met beide benen terug op de grond of "juicht met me mee?" na t afscheid nemen van pake ( opa) vanmiddag zou dit toch wel zijn wat pake bedoeld heeft met zijn woorden "Der red se sich wol mei" ( Daar red ze zich wel mee). Nadat mn tante hem nog eens had verteld dat wij al heel snel de baby zouden krijgen.. Pake heeft vast geweten dat hij het niet hier mee zou maken.. maar vanuit de hemel, samen met beppe ( Sorry voor t Fries er her en der tussen door, 't is mijn moedertaal)
je hebt kans dat het idd de slijmprop is en dat je snel gaat bevallen. maar ik wil je niet ontmoedigen maar ik verloor de slijmprop 2n toen heb ik nog 5 dagen gelopen je lichaam kan ook weer een nieuwe aan maken. maar gezien je zwangerschaps duur denk ik dat de kleine niet zo heel lang meer op zich laat wachten.
ik had een beetje slijm verloren met wat bloed rond 6 uu savonds en 5 voor half 4 had ik mn dochter al!