Schrikken! Krampen en bloeding met 16 wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnebloem81, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Moet ff mijn verhaal delen van vrijdagavond...
    Ik kreeg ineens rond etenstijd een lichte bruinige bloeding...
    Gevolgd door menstruatiekrampen...Ben 16 weken zwanger.
    Had dit gevoel nog niet meegemaakt. Wel bandenpijn maar dit voelde echt als menstruatiepijn.
    Ben er even bij gaan liggen maar de pijn bleef en later nog wat bruinig bloed. Niet veel overigens....meer slijm met wat bruin bloed.
    Toch VK gebeld. Mocht meteen komen voor een echo.
    Wat was ik nerveus! Kindje kwam meteen bewegend in beeld en hartslag was goed. Niets aan de hand.
    Maar mijn placenta lag tegen de baarmoedermond aangedrukt...
    Dit kon kramp en wat bloeding veroorzaken volgens de VK.
    Even wat rustiger aan doen en afwachten want de placenta kon nog alle kanten op zei ze.
    Nu ben ik sinds vrijdag best onzeker..Voel lichte kramp onderin buik..Wel een stuk minder en geen bloed meer gezien.

Wie herkent dit?

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.954
    113
    Vrouw
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 16 weken wat bloedverlies, geen krampen oid. De gyn heeft toen met een echo gekeken, maar de placenta lag goed, ook bij inwendig onderzoek niets aangetroffen, dus de reden weten we nog steeds niet. Had ook geen gemeenschap gehad de avond ervoor.
    De rest van mn zwangerschap geen last meer gehad.

Hoop voor jou dat het ook goed blijft gaan!

3. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Ik heb dit vanaf 12 weken gehad tot 14de week bij mij bleek ook de placenta bij de baarmoeder mond te liggen ... Inmiddels is de placenta omhoog gegaan( in een week tijd) en bloed ik dus ook niet meer(dit is bevestigd via een echo)

Rustig blijven en niet gaan stressen je heb nog tijd zat dat ie omhoog trekt! Deed ie bij mij ook ;)

4. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik heb de vorige zw meer dan 8 bloedingen gehad waaronder een echte zware bloeding. Was net een horrorfilm. Kwam ook door de placenta. Zonder krampen.

Deel Deze Pagina