Zijn moeders wel zo braaf?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben jij weleens vreemdgegaan

1. Ja, 1 keer

2. Ja, meer dan 1 keer

3. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    sorry, ik behoor tot t "slechte" type dan. Ik heb gemerkt dat ik niet zo goed monogaam kan zijn.. maar dat ligt denk ik aan t feit dat ik de "ware" nog niet ben tegengekomen. Mijn ex was t ook niet helemaal denk ik.

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nog nooit gedaan!!
    Nee, vreemdgaan is een zeer duidelijk teken dat er geen liefde meer in het huwelijk zit.
    Of niet genoeg om de andere mannen te kunnen weerstaan.

Als je echt van iemand houd, ga je niet vreemd.
    Punt!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    nee

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

6. susy26

susy26 Niet meer actief

nee, en ik zal het ook nooit doen, net wat hier gezegd word, als je heel veel van iemand houd doe je dat niet. en mijn vriend was/is ook mijn eerste.

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hier hetzelfde... 1 x vreemd gegaan, volgende dag relatie meteen beëindigd en nu getrouwd met hem... Voelde me wel klote nadat ik vreemd was gegaan... Maar met mijn man kan ik me niet voorstellen dat dit ooit weer gebeurd!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik vraag me altijd af als ik zoiets lees waarom het nodig is. Ik vind persoonlijk dat als je vreemd gaat je niet voldoening vind in je huidige relatie. Waarom dan niet een einde aan de relatie maken en verder gaan scharrelen... Vind het heel laag hoor als je vreemd gaat in een relatie! Dus nee!

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Nee, ook nooit de behoefte gehad.

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

nee , nooit gedaan en doe het ook nooit. als je relatie zo slecht is , maak er dan eerst een einde aan voordat je iemand anders pakt.

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ja ik wel...ben vreemd gegaan met de man waar ik nu mee getrouwd ben..maar goed mijn ex heeft mij ook bedrogen toen, ik ben bij hem toen gebleven maar daarna is het nooit meer zo geworden als daarvoor dus ik stond er onbewust voor open denk ik...maar nu in deze relatie zou ik het nooit meer doen, want ik voelde me wel schuldig toen ondanks wat hij mij allemaal al had aangedaan

12. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg

Me too:D

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nooit vreemdgegaan (niet in deze relatie, maar ook niet in eerdere) en ik zal nog eerder mijn arm afhakken dan dat ik dat iemand zal aandoen.

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Niet in mijn huidige relatie nee...En ga dat niet doen ook !
    Bij mijn ex interesseerde het me gewoon niet dat ie erachter kwam ik had de zuigzoenen in mijn nek staan.........Foei !! :)
    (Was wel een verschrikkelijk mannetje maar praat het niet goed)

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee, en ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets zou doen.
    Sowieso zou ik nooit iets doen waarvan ik ook niet wil dat mijn partner het doet.

16. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Oeii slecht!!!
    Nope.. nooit gedaan.. wel vaak kans voor gehad, maar niet op ingehaakt.. maja ik was snel zat van een relatie dus sms dumpen was toen best gewillig ;)
    Nu heb ik eindelijk iemand gevonden waar ik aan vast ben blijven plakken... nu bijna 6 jaar verder en 1 kindje rijker :D

17. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    begrijp me niet verkeerd damens want ik keur vreemdgaan echt niet goed, maar er wordt hier gezegd dat als je vreemdgaat je relatie vast niet goed zit!!
    daar ben ik het niet mee eens!!

ik heb een geweldige man, echt twee schatten van kinderen waar ik super trots op ben.... maar toch kwam ik een aantal jaar geleden een man tegen,... hij heeft mijn hoofd zo op hol geslagen, hij gaf me zoveel leuke aandacht...(die ik ook echt van mijn man krijg hoor)

van het één kwam het ander en ineens stonden we te zoenen... meer is er niet gebeurd, omdat ik bij bezinnen kwam....
    stom stom stom......

wat ik wil zeggen, mocht ik later ter bezinnen komen, was het hele idee van vreemdgaan compleet!!

neem het voorbeeld uit goeden tijden, slechte tijden..... de situatie met charlie, rik en danny!!! ik KAN het me heel goed voorstellen dat zoiets kan gebeuren... wil niet zeggen dat ik het goed keur!!

maar om een lang verhaal kort te maken... ik ben ontzettend gelukkig met mijn gezinnetje... en zeg nou eerlijk een beetje flirten mag toch wel....;)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    En wat nou als je man (stom stom stom) met iemand anders zoent en later bij bezinnen komt? :D

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik ben wel eens vreemd gegaan, maar dat was een jeugd vriendje. Je kon ook niet echt spreken van een relatie, maar meer van "verkering" ;) ik was toen een jaar of 17 en het is in januari 2007 uit gegaan en in april 2007 heb ik mijn huidige partner leren kennen, en dat was gelijk boem verliefd, en ook wederzijds natuurlijk! 5 maanden later woonden we ook al samen.

Mijn man is mijn eerste echte mbt een relatie en die zal ik nooit kunnen bedriegen.
    Ik ben wel een echte flirt, maar daar blijft het dan ook echt bij. Ik ben gelukkig getrouwd en ons eerste kindje is op komst, en zou dat nooit op het spel kunnen zetten.
    In elke relatie heb je ups en downs en het gras is ergens anders echt niet groener!

We zijn in onze relatie wel heel eerlijk, als hij een mooie vrouw ziet lopen, dan zegt hij dat ook gerust. Waarop ik dan antwoord: Ja, dat vind ik ook of nee, die vind ik niets.
    En anders om is het precies het zelfde. Kijken mag ;)

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mooi verwoord, maar nee daar trap ik niet in.
    Voordat je daadwerkelijk je tong erinhang, is er al een klik waardoor je gaat zoenen.
    Bij die klik heb ik al in mn gedachte dat dat niet de bedoeling kan zijn om die gevoelens te krijgen bij een andere man.

Deel Deze Pagina