Ik ben van plan wat minder te snacken s avonds, maar wat zijn nu lekkere gezonde snackjes. Ik kom nu niet verder dan rauwkost en fruit. Ik wil ook wel eens wat anders??
Noten bevatten veel calorien maar ook veel goede en gezonde vetten. Idd rijstwafels zoals Snack a Jack. Ook waterijsjes die je zelf maakt kunnen heel goed. Soepstengels, olijven, eierkoeken, japanse mix.
Kwartjes gekookt ei met rookvlees of rosbief blokjes kaas augurkjes met salami plakjes komkommer met filet american of kruidenkaas kersentomaatjes met feta
ik vind soepstengels wel lekker, maar dan met een blikje leverpastei erbij dus dat schiet niet erg op denk ik. Ik heb net van die droge lu crackers op, maar das niet lekker voor elke dag. Die augurk is wel een idee, ik doe hem dan in de snijworst, is dat ook gezond??? En zilveruitjes??
Hmm ik lees mee *heeft net twee koeken achter de kiezen* Dat andere is echt hartig he, ik heb vaak ook wel zoete trek. daar is niks gezonds voor denk ik
Ik heb wat ideetjes uit mijn Dr. Frank menu genomen. Het is vooral 'gezond' omdat er geen koolhydraten bij zitten, zoals crackers/soepstengels ed. Zilveruitjes kan ook en snijworst met augurk ook.
Een gekookt eitje, bakje yoghurt. Heb net een glaasje 'opkikker' op met kippensmaak... Maar ja.. Niks haalt het met chips zo lekker
Lekkere dingen!! Ik heb ook besloten om 's avonds minder te snoepen. Het weekend maak ik dan wel een uitzondering, maar doordeweeks moet ik écht ff stoppen.
Olijven zou je niet zeggen, maar dat zijn dus echt caloriebommetjes en japanse mix zonder de nootjes magere yoghurt of kwark met een beetje cruesli, cracker met tomaat en ei en alles wat al eerder gezegd is..
bleekselderij met danish chef tube kaas cherrytommatjes met half mini mozzerella kaasje rauwe wortel reepjes dippen in mayo (is lekker) zonnebloempitten
Salami, snijworst en boterhamworst zijn onwijs vet! Als je daar een paar plakjes van neemt (met augurk of niet) kun je net zo goed een bakje chips nemen! Augurk kan heel goed, maar die worst is dan weer niet slim! Voor de rest weet ik niet zoveel zijn een hoop gezonde en lekkere dingen genoemd!
Hmmm.... ik lees ook even mee. Heb vanavond, omdat ik ongesteld ben natuurlijk, een halve zak M&M's leeggegeten Dat kan vast beter! Vriendlief en ik eten 's avonds ook wel eens walnoten. Als we beginnen met kraken, dan blijven we vaak nog wel een poosje door gaan Verder vind ik druiven ook erg lekker en daarbij geldt ook weer dat als ik begin met druifjes snoepen, ik zo een paar handjes opeet. Plakjes Fuet vind ik ook erg lekker, maar dat is weer vrij duur Soms kopen we een stuk schinken en dan snijden we daar wat van af, ook weer zo lekkerrr! Lig al op bed, maar begin weer trek te krijgen in lekkere dingen! :x