Ik had laatst ook zoiets moois: Ging bij de DA drogist hier op het winkelcentrum naar binnen omdat ik zo'n harde speen van Difrax (meen ik?) wilde kopen voor mijn dochter aangezien ze alle andere spenen kapot bijt en ze deze niet hadden bij de trekpleister hier vlakbij. Die fopspeen koste geloof ik tussen de 3,50 en 4 euro en wilde betalen met een briefje van 20.. Kassiere deed al moeilijk want ze had niet genoeg wisselgeld terug op die 20 euro wat ik op zich al vreemd vond.. op 20 euro moet je toch gewoon terug kunnen geven? maar goed.. ik wil die rotspeen toch hebben. Ze vroeg of ik niet kon pinnen, maar mijn man had mijn pinpas bij zich dus zei dat ik dan wel eerst even mijn boodschapjes ging halen en dan wel terugkwam met kleingeld. Kom weer terug in die winkel.. zat nog een beetje te geinen dat ik het precies gepast voor ze had zodat er niks meer mis kon gaan. Loop ik die winkel uit en hoor haar collega aan haar vragen wat er nou was.. zegt die muts: 'Ja, ze had niet genoeg op haar rekening' :S Ben echt pissig geworden, had gewoon mijn pinpas niet bij me en ZIJ hadden niet eens terug van mijn stomme 20 euro! Hoeft ze er niet zo'n lulverhaal van te maken. Heb dus ook gezegd dat dat de laatste keer was dat ik daar kwam.
Dat is inderdaad echt erg Umm85. Ze hoeft ten eerste niet te liegen en ten tweede ook al had je niet genoeg geld op de rekening is dat nog niet iets wat uitgebreid besproken hoeft te worden. Als je dat bij de bedrijfsleider zou doorgeven zou het me niet verbazen als deze mevrouw een stevige schrobbering krijgt.
Het is inderdaad niet positief. Synoniemen zijn standje, berisping, uitbrander en die heeft die medewerkster ook zeker verdiend.