zijn ovutesten betrouwbaarder dan een bloedtest? (eisprong)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Karina2006, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames, kan een ovulatietest het mis hebben?

misschien hebben jullie mijn andere berichtjes van deze maand wel gelezen, ik schreef dat ik vorige maand rond dag 14 mijn eisprong had met clomid 50 gr (hier kwam ik achter d.m.v. een bloedonderzoek), maar deze maand kon ik mijn eisprong niet vinden met de ovulatietesten (ook deze maand heb ik clomid 50 geslikt).

Vanmiddag belde de gyn met de uitslag van mijn bloedonderzoek en ze zei me dat ik wel een eisprong heb gehad, rond dag 15 dit keer. Maar ik had op die dagen geen positieve ovutest, echt niet!!

nu ben ik in de war, kunnen de ovutesten het mis hebben of is juist de bloedtest niet betrouwbaar?!

P.S. ik heb ovutesten van sensitest en clearblue digital gebruikt

2. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    hoi,

wat vervelend dat je je ei hebt gemist! Heb je elke dag getest? Het wellicht verstandig om tijdens de volgende cyclus vanaf dag 10 twee testen per dag te doen,zodat je je ei niet mist. Elke vrouw haar hormoonspiegel is anders...De bloedtest zou ik vertrouwen en deel dit ook even met de gyneacoloog, zij weten vast wel hoe of wat?

Succes!

Selma

3. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    karina2006 wat vervelend en wat gek?? ik ben wel van geschrokken eerlijk gezegd, als je bloedtest positief was dan is er iets mis gegaan met die cb? ik gebruiknu voor eerste keer dus ik weet het niet, ik las elders van iemand die cb had gedaan wel eitje en nu zwanger!
    anyways....

ik hoop voor je dat je binnekort verblijd mag worden met een grote kleine wonder en overleg vooral met je gyn die weet het beste denk ik.
    grts mamaatje123

4. imen333

imen333 Actief lid

5 nov 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat een vreemd iets, heb je het ook al even na gevraagd bij de arts ?

5. imen333

imen333 Actief lid

5 nov 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    en heb je 2 maal per dag getest?

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    bloedtest is betrouwbaar

er wordt ook aangeraden om rond je ei 2 x p/d te testen op dezelfde tijdstippen dit omdat de lh piek bij sommigen heel kort zijn

hebdit ook gehad bij mn dochtertje sochtends ovu negatief
    savonds positief en de volgende ochtend weer negatief :)

succes!

ps: ik gebruikte gewoon de babyboom ovu testen
    zijn stuk goedkoper dan cb;)

7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Je LH piek kan zeker heel kort zijn!
    Ik heb pas ook geen positieve test gehad. Het lijntje werd wel steeds donkerder, maar niet zo donker als de controlestreep. En de volgende dag was ie weer een stuk lichter.
    Het is echt aan te raden 2 keer per dag te testen dan.
    En een bloedtest zou ik idd vertrouwen!
    Succes!!

Deel Deze Pagina