Kan het goed gaat als je HCG traag stijgt? (aan de hand van zwtesten)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lolieken, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Dinsdag had ik mijn eerste positieve test maar die was super vaag die moest je echt in het licht houden. Woensdag was de test duidelijker maar ook nog heel licht en vaag. Donderdag ook... en nu wacht ik met testen tot morgen of overmorgen.

Ik ga er van uit dat het mis is... Als ik verhalen lees dan lees ik dat op drie dagen tijd die test van super licht naar super duidelijk gaat en dat heb ik gewoon niet.

Ik blijf nog met één twijfel gevoel achter en kan dat is kan het dat mijn hcg heel traag stijgt maar dat het toch gewoon goed gaat?? Bestaan zo'n situaties?

Volgende week bloed trekken dan weet ik al iets meer. Ik hoop dat mijn test morgen of overmorgen toch tenminste een duidelijker streepje aangeeft.

Als het niet zo is mag ik de hoop opgeven lijkt me...

Hoe verloopt zo'n vroege miskraam? Moet je dan lang wachten op je ongi?? En blijf je dan positief testen tot je ongesteld bent geworden??

Hopelijk heb ik snel duidelijkheid...

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    niet iedereen krijgt een knal test dat verschild echt per persoon .. je zei dat er al wel iets verschil in zat maar niet veel dat kan hoor... ik zelf had ook geen knal testen zie album
    succes meid hoop voor je dat alles goed zit .

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik heb in Dec een vroege miskraam gehad bij 4w5d.
    Ik teste eerst redelijk duidelijk maar de volgende test na een paar dagen was al veel en veel vager (had sensitest)
    Daarna heb ik nog een kv2v5 test gedaan en die was eigenlijk gewoon negatief.
    Ik heb geen idee hoe dit bij anderen gaat maar dit is mijn ervaring met een vroege miskraam.
    Ik hoop dat jou testen duidelijker worden en het gewoon helemaal goed zit!!!

Liefs mij

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb zelf 19 dec licht positief getest, 23 dec was mijn nod.

daarvoor heb ik op 22 nov een mk gehad met 6 weken, daar kreeg ik ook geen donkerdere streepjes van,

ik dacht op 19 dec:ik test 4 dagen voor nod heel lichtjes.... dan moet hij 23 dec op nod er toch wel afknallen !!

hierbij mijn foto van mijn testen 20 tot 23 dec... zoals je ziet zit daar ook weinig verandering in,

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Toen ik zwanger was van de 2de had ik ook geen knal testen. De test van MvM met 5 weken was zelf erg vaag.

Wil dus niet altijd iets zeggen.

Deel Deze Pagina