Ik heb altijd Vision, ook voor de kids. Welke vinden jullie het beste voor de kleintjes? Ik zie overal aanbiedingen nu, dus wil vast gaan inslaan, maar vision hebben ze niet overal..........
Hier niet merkvast; zwitsal, garnier spray, nivea. Persoonlijk vind ik die van garnier wel het fijnste. Allemaal factor 50 overigens.
Ik heb nog geen kids, maar ik heb zelf wel ervaring met Vision.. Een slechte ervaring zelfs. Ik verbrand heel snel, moet zelfs in Nederland al een factor 50 smeren.. Dus misschien vergelijkbaar met het smeren bij kids hihi Ik ben een keer gruwelijk verbrand met Vison factor 50, echt, ik heb er heel erg veel last van gehad.. Heb alle soorten en merken al eens geprobeerd. Ik vind zelf Ambre Solaire heel erg fijn, maar feit blijft dat je moet blijven smeren om niet te verbranden (met name als je uit het water komt). Nivea kan ik zelf niet tegen, de zonnebrandcreme in ieder geval, dus dat kan ik niet zeggen.. Maar ondanks alle lofverhalen over Vision, voor mij in ieder geval nooit meer!
Ohhh wat een drama, als je zo erg verbrandt zeg........ Heb met vision inderdaad die ervaring niet. Twijfel ook beetje over Garnier spray, lijkt me ook wel handig. Laat de zon maar komen!!