Zijn we nog ergens blij om?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linnie1985, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik mag vanmiddag even voor een echo! Gewoon omdat ik het even nodig heb... haha! Ben helemaal blij dat ze even een plekje voor me hebben!
    Verder ben ik blij met mn vakantie, met mn lief en gewoon met het heerlijke leven wat ik heb!

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wij hebben net anderhalf uur gefietst met ons jochie...langs de weilanden en even naar het tuincentrum. Zo simpel, maar zo leuk. We fietsen bijna elke dag nu het vakantie is, en we genieten er alledrie zo erg van. We hebben een periode van veel werkstress achter de rug, en nu hebben we weer tijd om te relaxen en te genieten met/van elkaar.
    Toen we thuiskwamen heeft de man ook nog een heerlijke lunch voor mij gemaakt, zo lief. Ik ben dus heel gelukkig op dit moment :)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    -Dat we gaan verhuizen naar ons eerste koophuis :DEn dat dit een gezinswoning is met een grote tuin, 50mtr van een speeltuin en 200mtr van de basisschool!

4. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

mn 2 kittens liggen allebei bij me te spinnen al een kwartier..dat ik nu met links moet typen vind ik niet erg:):)

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik ben blij dat we de proefdruk voor t geboortekaartje goedgekeurd hebben (wat is ie mooi! :D) en dat net de enveloppen binnen zijn gekomen!

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik ben trouwens ook nog iedere dag blij dat wij na 1.5 jaar eindelijk zwanger zijn .. we stonden op het punt om de mmm in te gaan en toen was het eindelijk raak ..

Daar ben ik iedere dag, iedere minuut, iedere seconde nog ontzettend blij mee :D

7. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik ga vandaag

Make-up halen
    En spullen voor in de tuin :)

Dat ik na een half jaar zeuren manlief de schutting in elkaar zie maken :) Wow! Dat zijn vlindermomentjes voor Josje!

Dat opa zo lief is om mijn oudste dochter mee te nemen voor een boswandeling.

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik ben bijna altijd blij!

9. Megan

Megan Lid

28 dec 2008
    44
    0
    0
    juridisch medewerker
    Flevopolder
    De glimlach van mijn dochter en het weekje weg wat er nog aan zit te komen.

10. Chrizzy

Chrizzy Lid

16 apr 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo ontzettend zielsgelukkig met onze zwangerschap!
    Heb al een aantal kadootjes gekregen, als ik naar zo'n schattig rompertje kijk wordt ik helemaal blij!

Ik ben ook super gelukkig met mijn man, hij is het beste wat me is overkomen! We hebben samen moeten vechten voor onze relatie en zijn zo ontzettend sterk samen. Geweldig is dat!

Ik ben blij met mijn werk!!! Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking en doe het zo vresellijk graag! De onregelmatigheid neem ik voor lief!

Momenteel geniet ik overal van, goed teken toch :)

11. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Wat een heerlijk topic! Eigenlijk moeten we hier elke dag toch minstens één ding in zetten, maakt de dag wat leuker. En maakt dat je je wat bewuster van alles bent. Ik heb het wel eens gedaan: elke dag minstens één leuk ding opschrijven, hier komt de mijne van vandaag:

Ik ben zo ontzettend blij met mijn kleine ventje, dat hij zo'n lieverd is. Dat hij mij steeds kusjes wil geven en dat hij bij me komt voor een knuffel als hij aan het spelen is. Ben zo verliefd op dat jochie!

12. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

En ik ben direct de laatste die reageert? Haha, dan gooi ik er weer een nieuwe tegenaan:

Ik ben vandaag blij omdat ik ontzettend leuk werk heb :D

13. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben blij omdat ik morgen op mn werk ga vertellen dat ik al bijna 14 weken zwanger ben... 6 weken niet gewerkt dus vandaar!

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik ook! en ontzettend leuke collega's

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik ben blij dat m'n operatie geslaagd is en dat ik langzaam weer wat energie terug krijg en meer gedaan krijg over de dag zonder moe te zijn

Ik ben blij met mijn kinderen.

Ik ben blij dat we toch bijna 6 jaar samen zijn:D

Ik ben blij dat het financieel langzaam de goeie kant opgaat

16. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik heb vanmorgen een half uur van de jonge poesjes van mijn overburen zitten genieten, ze waren aan het spelen in het raam.
    heerlijk ik kan daar uren naar kijken.

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ben blij dat ik over 1 week eindelijk ga starten met mn nieuwe opleiding waarvoor ik zoveel heb moeten bewijzen en moeten doen om toegelaten te worden.

Ik ben blij dat Finn afgelopen donderdag bij zijn 1e provocatieproef voor KMA niet heeft gereageerd!

En ik ben blij dat mn man vandaag lekker thuis is! (hij is maar 1 weekend in de maand vrij)

Oww en ik ben blij dat hij me lekker heeft laten uitslapen en zelf met Finn naar beneden is gegaan!

18. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ik ben blij dat ik eindelijk weer een beetje ECHT kan eten.
    gister voor het eerst in 14 week weer rijst met saus en vlees gehad.. oooo dat was zo super lekker inneens :D

(vriend is blij dat ik eindelijk ook weer kan koken, dus hij nu sinds 14 week ook een fatsoenlijke maaltijd krijgt voorgeschoteld)

19. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Ik ben blij dat ik niet meer misselijk ben

Ik ben blij dat we woensdag weer een echo hebben! (20 wkn echo).

Ik ben blij dat ik zo'n lieve man heb!

20. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    * Ik ben blij met mijn schat van een man die alles voor me doet
    * Ik ben blij dat het ondanks alles zo goed gaat met mijn schoonvader (hij heeft net zijn vader verloren en de diagnose kanker gekregen, op dezelfde dag :()
    * Ik ben blij dat mijn moeder altijd voor me klaar staat
    * En natuurlijk ben ik blij met mijn kleine meisje en dat zij ons geschonken is :)

Deel Deze Pagina