Tsja, die heb ik dan weer niet Maar ik kom elke dag dat ik werk wel nieuwe mensen tegen, dat is ook leuk
Ik ben nog steeds heel blij en heel erg dankbaar dat wij trotse ouders mogen worden.... Voel me er zo happy door. En ben ook zo blij dat ik me zo goed voel en dat alles tot nu lekker loopt... Ik ben blij met mijn lieve man. En dat hij toen straks heerlijk heeft gekookt en de afwasmachine heeft uitgepakt. Dat soort dingen deed hij eerder nooit uit zichzelf en nou neemt hij die taken zomaar op zich, zo'n schatje...
Morgenochtend om 09:00 moeten we bij de notaris zijn en krijgen we de sleutels van ons nieuwe, 1e koophuis!!!
ik ben blij dat mijn dochter vandaag zelf heeft leren tandenpoetsen moest het wel eerst 6 x voordoen bij mezelf met als gevolg dat ik nu blinkende tanden heb
@mams136 wat spannend! veel plezier in jullie nieuwe woning ik ben blij omdat ik morgen eindelijk weer eens kan uitslapen
Ik ben blij dat ik dinsdag weer ga werken na bijna een jaar thuismoeder geweest te zijn... ik ben blij dat mijn dochter morgen voor het eerst naar school gaat. Ik ga haar zeker missen, maar ze is er zo erg aan toe... Ik ben blij met mijn lieve familie... Ik ben blij met mijn 2 mooie meiden... Ik ben blij dat ik straks mag eten (ben aan het vasten) dan besef je weer wat je allemaal hebt en dat ik en mijn kinderen gelukkig geen honger hoeven te lijden... Ben ook erg blij met mijn rijbewijs en mijn eigen auto.. Geeft een enorme vrijheid.. vooral omdat mijn familie niet om de hoek woont..
Ik ben blij en gelukkig met mijn meisjes en mijn lieve man Ik ben blij dat ik over 2 weken vakantie heb Ik ben blij dat ik per oktober 2 dagen in de week ga werken Ik ben blij dat ik steeds weer een beetje afval en hopelijk dat ik ooit een keer op mijn streefgewicht kom
Ik ben blij dat je snel weer voor de 2e x mama mag worden!hahaha dat doe je goed? maar ben blij dat het regent lekker knus gedaan met me dochtertje lekker samen in bad enz geweest wat schoonmaak werk daardoor blij dat me huis schoon is.
Ik ben heel blij met het kleine mensje in mijn buik die ik binnen 3 weekjes te zien krijg *verlieft* Ik ben heel blij dat ik heel gezond en zorgeloos deze zwangerschap heb mogen beleven. Ik ben heel blij en dankbaar voor mijn lieve man Ik ben heel blij dat ons kindje alle 4 de groot ouders mag leren kennen Ik ben heel blij met het mooie fijne huisje waarin wij wonen en hoe wij het allemaal voor elkaar hebben.
Ik ben blij met mijn man en onze 3 kids Ik ben blij met mijn honden Ik ben blij als de zon schijnt Ik ben blij als mijn huishouden aan kant is Ik ben blij als mijn man thuis komt Ik ben blij met de kleine dingen in het leven kortom ik ben blij met mijn leven zoals het is zou het voor geen goud willen missen.
Ik ben blij om 's morgens naast m'n vriend wakker te worden en 's avonds naast hem in slaap te vallen Ik ben blij als ik 's morgens op de kamer van m'n zoontje wordt getrakteerd door een enorme glimlach Ik ben blij als ik mijn zoontje zie genieten van zijn fruithapje Ik ben blij als de zon schijnt Ik ben blij met mijn nieuwe stroomstrijkijzer (strijken wordt haast nog leuk) Ik ben blij met ons huisje Ik ben blij met mijn baan Tja eigenlijk ben ik gewoon heel erg blij.
Jaaaa.... ons meisje loopt sinds afgelopen vrijdag zelf!!!! Ze rende al sinds twee maanden (of langer ??) rond de salontafel, maar afgelopen vrijdag ging ze ineens lopen!!!!!