ik vroeg me eigenlijk af of bij iedere zwangere de navel iets naar buiten komt , of zijn hier ook meerdere met alleen een grote buik met een diep gat haha, en bij hoeveel weken kwam hij dan naar buiten? groetjes van Ramona
Ik weet niet meer wanneer, maar meestal is mijn navel plat of komt een klein stukje naar buiten (ligt eraan hoe de baby ligt).
heb nog steeds een navel gaatje om 't maar zo te omschrijven. Maar wel een heel stuk minder diep, als ik een harde buik krijg zie je me navel helemaal niet meer want dan is het gewoon glad. Is trouwens sinds een week of 2
mijn navel is er nog niet uitgeploept Hij is wel helemaal vlak en soms als ze haar kontje dwars gooit dan komt t onderste velletje iets naar voren.
Ik ben niet verder gekomen dat 36 weken en 4 dagen, maar er zat toen nog steeds een gat Ik had wel een megabuik.
Hoi, Mijn navel is nu al helemaal vlak. ben benieuwd of ie er uit gaat ploppen in de loop der tijd. groetjes
Ik heb nooit een gat gehad, had een bolletje. Alleen zie je nu weinig meer van dat bolletje gaat staat meer bol staan. Al vanaf een week of 20, is wel een raar gezicht haha.
Ik had normaal bijna geen navel, was vrij diep. Maar toen ik 20 weken zwanger was, begon die ineens uit te ploepen.. En het steekt er nu wel ver bovenuit.. Vind het niet erg.. Valt ook wel op in de kleding, maar ach.. nog even..
Mijn gat is inmiddels verdwenen. Als ik er heel licht op druk plopt ie iets... We zullen wel zien wat het wordt Elmo
Nou deze is wel iets ondieper geworden. En even een leuk verhaaltje: M'n buurmeisje van 2,5 wilde gister 'baby kijken', dus ik had m'n buik ontbloot. Gaat ze m'n hele navel alle kanten optrekken, wilde er zeker inkijken want ze zei: Daarachter zit de baby he. Zo schattig. Linda
Hihih...mijn neefje plofte van het weekend ook met 1 oor op mijn buik. Ssssssst! was het toen... Ik wil naar de baby luisteren! *grinnik* Elmo
met 30 weken plopte mijn navel er alleen uit als ik mijn buikspieren spande. Nu is hij volledig naar buiten gaan staan. Ik geef toe het is niet charmant, maar mijn man en ik kunnen er enorm om lachen!