Moderators, ik weet dat op het eerste gezicht dit topic thuis zou horen op één van de fora die over zwangerschap gaan, maar please, laat dit topic staan waar het staat, en wel hierom: Vanaf het moment dat ze zwanger proberen te worden, is 50% van de vrouwen binnen 3 maanden ook daadwerkelijk zwanger. 75% Lukt het binnen 6 maanden en 90% binnen een jaar. Echter, ik heb de indruk dat de forumpopulatie geen dwarsdoorsnede van de gemiddelde vrouw is. Ik denk dat een aanzienlijk aantal mensen die zich aanmelden hier, al een tijdje bezig zijn en bij wie het nog niet is gelukt. Deze mensen komen dan hier om tip en advies. Daar komt nog bij dat er een goed MMM forum hier is, een proces waarbij veel vrouwen toch graag steun krijgen van mensen die begrijpen wat zij doormaken. En dan is er ook een deel mensen wat er gewoon veel mee bezig is en dan ook meestal vanaf maand 1 (of zoals ik, nog vóór maand 1) van de pogingen hier aanwezig is. Mijn vraag is dus: Hoelang duurt/duurde het bij jou? Vul het antwoord in bij de bovenstaande poll. Voor de mensen die meer dan één kind hebben gekregen: Je kunt meerdere antwoorden aanklikken. Ik zal aan de resultaten van deze poll berekenen hoe gemiddeld de forumpopulatie hier is. Just for fun.
2,5 jaar. We waren al vergevorderd in de onderzoeken. Ik zou mog een kijkoperatie krijgen en dan zouden we met IUI beginnen. Was dus niet meer nodig!
1e na 6 maanden maar was gelijk mk geworden ging fout bij het innestelen 2e 6 maanden na me MK en daaruit is een geweldig lief mooi meisje gekomen.
De eerste rond na de pil. Wel door om de dag te vrijen en ei te zoeken dmv ovutesten. Van de eerste door de pil heen. Heb na die zwangerschap dan ook een zwaardere pil gekregen.
Bij de eerste na 1,5 jaar en bij de 2de na bijna 2 jaar (iui, operaties, ivf en dan tijdens de pauze spontaan zwanger!!)
1e door de pil heen 2e eerste ronde 3e voordat we goed en wel besloten hadden een 3e te willen Raken hier dus heel makkelijk zwanger.