Wij zijn begonnen in juni 2010. Prikpil was toen uitgewerkt maar daardoor heeft het waarschijnlijk een stuk langer geduurt voordat we zwanger werden. Toen 4 mk gehad binnen een jaar en nu weer zwanger
Ik heb drie vakjes aangekruist De oudste ronde 4 zwanger (aangekruist 4-6 maanden) De tweede ook ronde 4 (dus bij anders aangekruist) De derde was ronde 1
Eerste ronde 1, waren er zelfs nog niet echt mee bezig. Tweede dwars door de mirena heen... Derde ronde 1.
1e 1ste ronde 2e 5de ronde 3e nu in ronde 12 nog niet gelukt en gaan maandag 9 juli naar de FA om de mmm in te gaan. Deze maand is ook al bekeken door een bloeding in bm, daar mijn jongste vol in mijn buik is gesprongen en we dit ei daardoor kwijt zijn geraakt. Was een leuk weekend in het ziekenhuis (not) bedankt kleine meid Maar tja weet ze niks van en hoeft ook niet was een ongelukkig toeval.
Vooralsnog lijkt dit gewoon een dwarsdoorsnede van de maatschappij als je de poll bekijkt en geen vertekend beeld zoals Ts dacht
De eerste na 3 maanden, de 2e na 7 maanden (werd ma) en de derde was een ongelukje, die kwam door het condoom heen
bij mij eigenlijk de 2e keer al, maar de eerste ronde telde eigenlijk niet echt mee want had toen net een paar dagne ervoor mijn spiraaltje eruit gehaald! Maar voor de vorm de 2e ronde dus
Eerste zwangerschap: 3 maanden Tweede zwangerschap: 3 maanden (miskraam) Derde zwangerschap: 6 maanden (miskraam) Vierde zwangerschap: tijdens ingelaste pauze raak (miskraam) Vijfde zwangerschap: direct raak
Hier was het ook een 'ongelukje'. 2 weken later nadat het gebeurt was testen ik postitief. Heb dus binnen 3 maanden gestemd.