Gut ik laat gewoon mijn vent altijd de ramen zemen. .. Binnen en buiten Boven en beneden Hihi zit in zn takenpakket
Ik herken het ook heel erg Vaak moet mijn man ook zeggen ga Het gewoon kopen anders voel ik me schuldig! Mijn moeder heeft samen met mijn man een geheime date geregeld zodat ik eindelijk nieuwe kleren kon kopen omdat ik in kleren rond liep die kapot waren!.. We zijn nu aant verbouwen dus doei spaargeld ..
Ik was te streng, maar sind een burn out ben ik veel relaxter geworden! Ik geniet liever van de kids dan met het huishouden bezig te zijn. Maak me niet meer druk om een aantal kruimels op de vloer.
ik ben streng voor mijzelf....dus zitten in een rommelhuis kan ik echt niet (uitgezonderd van speelgoed, want in een kinderhuis hoort speelgoed te liggen) maar ik heb er geen last van. Vind het heerlijk om een strak schema voor mijzelf te hanteren wat betreft opruimen/schoonmaken en ook een strak budget qua uitgaven...ook al is het niet per se nodig.
Ik ben streng qua dingen voor mezelf. Ik zit nu net pas stil, hiervoor de hele bezig met de kinderen, was, visite enz. Ik kan pas naar bed als de huidige was eruit is, terwijl ik kapot ben. Ik heb mijn man vanochtend laten liggen, zodat hij wat bij kan slapen terwijl ik er vannacht 4 keer uit ben geweest. Ik vind dat hij best een weekend weg mag, maar gun mezelf niet eens een middagje weg. Qua huishouden valt het mee, wij wonen in een rotzooi, maar ik ben wel een stuk strenger voor mezelf dan voor mijn man en kinderen. Ik weet dat ik op moet gaan letten, ik ben soms zo moe dat ik scheel zie, maar vind het echt moeilijk om echt rust te nemen.