zijn wij mama's te streng voor onszelf? Hoe kom je ervan af?

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemeis, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Gut ik laat gewoon mijn vent altijd de ramen zemen. .. :)

Binnen en buiten
    Boven en beneden

Hihi zit in zn takenpakket ;)

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik herken het ook heel erg

Vaak moet mijn man ook zeggen ga Het gewoon kopen anders voel ik me schuldig!
    Mijn moeder heeft samen met mijn man een geheime date geregeld zodat ik eindelijk nieuwe kleren kon kopen omdat ik in kleren rond liep die kapot waren!..
    We zijn nu aant verbouwen dus doei spaargeld ..

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik was te streng, maar sind een burn out ben ik veel relaxter geworden!
    Ik geniet liever van de kids dan met het huishouden bezig te zijn.
    Maak me niet meer druk om een aantal kruimels op de vloer.

4. tuc

tuc Niet meer actief

ik ben streng voor mijzelf....dus zitten in een rommelhuis kan ik echt niet (uitgezonderd van speelgoed, want in een kinderhuis hoort speelgoed te liggen;)) maar ik heb er geen last van. Vind het heerlijk om een strak schema voor mijzelf te hanteren wat betreft opruimen/schoonmaken en ook een strak budget qua uitgaven...ook al is het niet per se nodig.

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben streng qua dingen voor mezelf. Ik zit nu net pas stil, hiervoor de hele bezig met de kinderen, was, visite enz. Ik kan pas naar bed als de huidige was eruit is, terwijl ik kapot ben. Ik heb mijn man vanochtend laten liggen, zodat hij wat bij kan slapen terwijl ik er vannacht 4 keer uit ben geweest. Ik vind dat hij best een weekend weg mag, maar gun mezelf niet eens een middagje weg. Qua huishouden valt het mee, wij wonen in een rotzooi, maar ik ben wel een stuk strenger voor mezelf dan voor mijn man en kinderen. Ik weet dat ik op moet gaan letten, ik ben soms zo moe dat ik scheel zie, maar vind het echt moeilijk om echt rust te nemen.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    ik zou juist strenger moeten zijn.. zeker met huishouden :)

Deel Deze Pagina