Houten slee

Discussie in 'De lounge' gestart door DragonBaby, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Het is misschien een beetje heel erg vroeg haha, maar ik ben alvast aan het rond kijken voor een houten slee.
    Ik ben er van overtuigd dat er dit jaar echt wel sneeuw moet gaan vallen, nou dus alleen maar hopen dat dat daadwerkelijk zo zal zijn haha :D
    Maar ik wil dus niet wachten tot het echt gevallen is, want dan ben je denk ik al wel wat te laat, heb je minder keuze, is meer uitverkocht en de prijzen zullen dan ook denk ik wel gauw omhoog gaan.
    Dus wat is dan een goed moment om te kopen..? Ik oriënteer nu maar alvast, want dan weet ik in ieder geval al een beetje waar ik naar uit moet kijken.

Alleen nou een beetje het ding.. Ik weet niet wat een normale prijs is voor een slee. Ik ben al richting de 50 á 80 euro tegen gekomen, maar vraag me dan toch af of dat het dan echt al is of dat je dus eigenlijk moet wachten tot een betere prijs. Wat is dan dus een goede aanbieding?

En wat zijn belangrijke, handige eisen aan zo'n ding?
    Wat is groot genoeg, voor één kind? Rekende dat je er wel meerdere jaren mee wil doen. En hoeveel jaar zou zo'n slee mee gaan? En waar moet je nog op letten?

Ik ben nu al wel een slee tegen gekomen met een aanbieding, die wordt dan 43 euro (ipv 60 normaal) incl rugleuning en die is 79cm lang. Is dat groot genoeg?
    En is dat dan een mooie prijs, of is het echt veel beter om te wachten tot het nog goedkoper wordt?

Hoop dat jullie er een beetje een antwoord voor hebben haha.

2. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Marktplaats misschien? Of zeg ik nu iets doms?

Wij hebben een antieke houten slee van 30 jaar oud (nog van onze kindertijd). Zelf een houten rugleuning eraan gemaakt en klaar.

vorig jaar niet gebruikt, want de sneeuw was ver te zoeken, maar daarvoor veel plezier van gehad (met een gekneusd stuitje aan toe hahaha ;) ).

Nu maar hopen dat er dit jaar wel wat sneeuw valt.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hebben toendertijd een houten slee van de hema gekregen.
    Kun je nog opklappen ook zodat het in de zomer niet zo'n sta in de weg is. En dus ook in de winter makkelijk mee te nemen is.
    Was geloof ik €40,- prima kwaliteit

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik heb vorig jaar een blauwe kunststoffen slee bij Action gekocht voor 19,95. Nog nooit gebruikt, dochter was toen net nog te klein.

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Bij Aldi hebben ze ze ook wel eens. Daar heb ik hem een aantal jaar geleden gekocht.

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er 1 met een duwstang, eerste jaar beviel het heerlijk;)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb er eentje van Trekpleister, hout en inklapbaar, was 20 of 25 Euro. Heel handig ding, aangezien hij de rest van het jaar niet in de weg staat.

Deel Deze Pagina