ik vind het altijd zo knap van de meiden in het bespaar topic die met een paar tientjes per week boodschappen doen. nu hoeven wij ook niet te besparen daar gaat het niet om maar toch koop ik vaak wel euroshopperdingen ofzo of b merken gewoon omdat ik a merken niet altijd nodig vind. maar van sommige dingen hebben we wel gewoon a merk. omdat we dat lekker vinden. zo drinkt mn man bv veel fanta. maar ik ben echt elke week zon 130-140 euro kwijt hoor das wel met pampers en alles erbij zoals shampoo etc. en deze week was het zelfs 170 euro. dit omdat we zondag verjaardag vieren van de jongste dus wijn, bier en wat lekkers, taart enzo. maar ik moet gewoon 1xd per week boodschappen doen voor zeg gemiddeld 135 euro en dan eten wij echt niet heel de week biefstuk ofzo of luxe brood of zalm en kaviaar maar heb gewoon al 5 broden nodig per week. veel vleeswaren gaan er hier door, fanta etc etc etc. ben ik nou de enige die voor dit bedrag boodschappen heeft of zijn er toch nog meer? denk haast dat ik niet normaal ben.
Met hoeveel mensen zijn jullie dan? 140 euro per week is dik 550 euro per maand. Vind ik erg veel ja....
Uhhmmm...hier nog zo iemand! Ben echt heel slecht in boodschappen doen ejn hou veel te veel van lekkere dingen! Wij doen op vrijdag altijd weekendboodschappen maar daar zitten dan eigenlijk alleen maar lekkere dingen in de kar....voor het weekend! Verder haal ik bijna altrijd per dag mijn bvoodschappen, wat ik eigenlijk niet zou moeten doen....er gaat altijd wel wat lekkers mee.
wij zitten ook wel op 100 euro denk ik haal nu ik thuis zit vaak nog wat bij... Brood komt van de bakker enz aan een verjaardag zijn we ook z,n 100 euro extra kwijt
Eefke ik ken het wij doen gemiddeld voor 200 euro per week boodschappen en dat zonder kinderen nog!!! Maar dan moet ik er ook bijzeggen dat wij eigenlijk alleen maar A merken kopen, we gaan naar de Sligro en de Makro gewoon omdat we dat vele malen lekkerder vinden dan het gewone supermarkt vlees...
kijk ik heb hier ook altijd chips enzo op voorraad. maar tis niet dat dat nou elke week gekocht wordt. tis meer brood, vlees, vleeswaren, kaas,fris enz wat ik elke week nodig heb.verse groente en fruit. het gaat mij verder ook niet om het besparen maar gewoon of we nu de enige zijn hahaha.
ja en bv de verjaardag heb ik gewoon goedkope chips en nootjes dus echt geen lays enzo. goedkoopste stuk kaas en worst. ze freten het hier toch wel op
Eefke ik moet zeggen heb beide kanten meegemaakt maar moet zeggen dat deze kant van de medaille me veel meer bevalt Mijn man is wat dat betreft iemand die echt van goed eten houdt dus niet een biefstuk van de supermarkt maar liever 1 van de Sligro (het vlees is daar inderdaad van betere kwaliteit) maar dan moet ik er ook bij zeggen dat koken zijn grootste hobby is en een hobby kost nu eenmaal geld...
Hier ook hoor, wij zijn met zijn drieen nu (mijn kleine meid eet erg goed,haha) en ook wij zijn af en toe 130 of 140 euro kwijt voor de hele week. Soms ook onder de 100 euro, het ligt er maar net aan hoeveel we nodig hebben. Soms loop je het op, want dan zijn er een boel duren dingen op. Ook wij kopen veel A-merken, gewoon omdat we het lekker vinden en omdat het kan. En daarbij kopen wij dus geen dingen die we niet nodig hebben. (althans zoveel mogelijk, is nog wel eens moeilijk voor mij haha.) Dus ik vind dat helemaal niet raar hoor!
Ik zou geen eens een schatting kunnen maken. Ik weet het gewoon echt niet. Ik kijk ook nooit op de bon, ik betaal toch alles met pin. Bewaar de bonnen ook niet dus al zou ik het al willen weten, dan zou ik het nog niet kunnen nagaan. Of nou ja, via internetbankieren wel natuurlijk, zal ik voor de lol eens kijken?
vind 550 euro pm echt veel te veel. Wij zijn hier elke week 60 euro gemiddeld kwijt nu, incl nootjes, koekjes, chips etc gisteen boodschappen gedaan voor 63 euro. Incl zalm, tonijn, groentes, aardbeien, slagroom, brie, kaas, toetjes, actimel etc
je bent normaal hoor hier doen we het wel voor veel minder vooral omdat we minder te besteden hebben. jullie hoeven niet perse op te letten met de uitgaven begrijp ik uit je post dan is het ook niet zo raar dat je meer uitgeeft toch? Maar je bent zeker niet raar hoor
Whahaha euhm ik heb ook maar een schatting gemaakt hoor kan zo nog meer zijn maar minder verwacht ik niet *oeps*
Je bent denk ik niet de enige.......Wij zijn met zijn 3-en en ik ben op zaterdag alleen al rond de 80 euro kwijt en dat is dan alleen voor het weekend, dan heb ik niet eens het eten voor maandag t/m vrijdag erbij zitten. Wel koffie, frisdrank etc voor de hele week, maar toch. De rest van de week ben ik meestal ook wel zo'n 15 a 20 euro per dag kwijt.....
Hier nog één.. Elke maand zeg ik weer dat ik het ga bijhouden, maar het is me nooit langer dan een week gelukt. Ik koop gewoon wat ik wil en betaal dan met de pin.. Aan het einde van de maand denk ik; Jeetje, waar is al dat geld heen?
Per maand ben ik rond de 300 euro aan boodschappen kwijt. Is voor z'n 2tjes. We drinken bijna geen alcohol (er wordt per jaar 1 krat bier en 4 flessen wijn gehaald, voor de verjaardagen enzo). Meeste boodschappen komen van AH. WCpapier, wasmiddel etc komt van de Lidl, daar ga ik 1x per maand ofzo heen. Brood komt altijd van de bakker.
Als het kan waarom niet? Wij zijn met 3tjes en 2 honden ook gemiddeld elke week rond de 100 kwijt aan bodschappen.