Wij geven gemiddeld 100 euro uit per week aan boodschappen. Dat is wel met luiers/billendoekjes erbij. We kopen regelmatig wat lekkers en we eten zelden tot nooit restjes, daar hou ik echt niet van. Ik zou liever wat meer besparen, maar wil toch wel graag dat lekkers en elke dag wat anders eten. Een vriezer hebben we nu niet echt, is alleen een vriesvak en die zit vol met brood, wat vlees vis en vega producten.. In het nieuwe huis (over een maandje) is mijn goede voornemen: restjes invriezen!! en zo dus meer besparen. Ohja, we eten brood van de bakker, gewoon omdat dat brood lekkerder is en langer vers blijft. Voor een verjaardag geven we er meestal nog zo'n 50 euro extra bij uit.
Wij hebben geen problemen met eigen merk luiers van AH, vind pampers niet beter dan AH. Huggies en AH luiers zijn even duur. wij halen dus 1 van de 2. Onze kindjes hebben gelukkig nooit luier uitslag en voelt ook niet als een blok tussen de benen. Mazzel voor ons Pampers in de reclame is ook nog duurder dan als je net zoveel pakken huggies of AH merk zou halen niet in de reclame. Actie van pampers stelt idd niets meer voor.
Ik heb 150 euro per week begroot voor de boodschappen. 1 keer per week haal ik voor zo'n 100 euro op en dan tussendoor nog, we komen in elk geval wel aan die 150 euro. Roken doen we niet, biertjes voor mijn man af en toe en verder ook veel a-merken, maar vooral het vlees, wij houden wel van een goed stukje vlees, dus een biefstukje, varkenshaasje een keertje rosbief en dat tikt wel aan.
Wij zitten ook echt wel boven de 100 euro per week zeker als je luiers enzo erbij optelt. Als je de wijn en de bezoekjes aan de Hanos (zeker al manlief gaat) erbij op gaat tellen zitten we er echt heel ver boven. Het zou makkelijk minder kunnen hoor, hebben we ook jaren gedaan.
Wij 400 per maand, en daar zit dan alles bij in, schoonmaakmiddelen, wc papier, shampoos, luiers enzo. Lekkere dingen voor in het weekend, bier, rose, chips, biefstuk zo nu en dan, lekkere hapjes en kaasjes, ijs. Zo nu en dan een kleine uitschieter dat ik er overheen zit, en soms hou ik over.. Ik pin overigens die 400 euro aan het begin van de maand, en dat gaat in een potje! Wij kunnen wel meer uitgeven per maand aan boodschappen, maar vind het doodzonde. Overigens eet de man des huizes hier doordeweeks niet mee, hij is dan onderweg met zijn vrachtwagen haha. Hij krijgt wel zijn spullen voor onbijt en middageten mee vanuit de boodschappenpot.. Savonds eet hij in restaurants.
Hier ook zeker 150,- per week hoor. We hebben eigenlijk alleen maar A-merken en kopen biologisch of scharrelvlees.
Het is niet raar eefke, ik schrik er ook van als we zien wat wij uitgeven aan boodschappen. Gemiddeld 100 euro per week met zijn tweeën. Maar België is gewoon erg duur wat levensonderhoud betreft. Ik zie geen reden om te besparen op boodschappen omdat ik graag goed en vers eet. Dan maar weten dat het wat meer kost, maar tenminste wel zeker zijn van een gezonde levensstijl.
Wij redden het, ook als de kids van mijn man er zijn, (hij en zij twee allebei grote eters, ik en dochterlief kleine eters), gewoon voor max 70 euro per week en dan lopen we niet zuinig te doen, want er komen dan ook gewoon koekjes en snoep. Dus ja, ik vind 135 erg veel
Bij mij is het trouwens echt een principe iets, vind het gewoon erg zonde, van dat geld koop ik liever kleding ofzo . En we eten nu ook gewoon gezond en heerlijke maaltijden! Altijd wat in huis voor visite. Dus dan ga ik niet overdreven veel geld uitgeven....
Wij zijn tussen de 350 en 400 kwijt per maand met zijn 3 en en 2 katten. We hoeven niet op te letten, maar ik doe het wel. Vind het gewoon zonde van het geld .
wij zijn met ze 4e ik probeer voor 120 euro per week uit te geven dus dat is 480 per maand maar het loopt meestal wel uit op 130 a 150 euro en dan hebben we ook niet veel biezonders in onze tassen vind ik hoor soms schrik ik gewoon wat we kwijt zijn aan boodschappen elke vrijdag halen we week boodschappen wij komen er echt niet minder onder probeer steeds minder op me lijstje te schrijven maar nog kom ik op dit bedrag uit en wij gaan naar bas van der heijden toe het zal wel goed zijn vind het ook wel knap dat andere mensen wel voor weinig geld een week boodschapppen kunen doen en wij nemen ook gewoon huismerken
Mijn man doet de boodschappen (yes!) en geen idee wat hij daar aan uit geeft maar ik geloof wel dat het rond de 150 euro is (dan wordt er nog tussendoor wel wat gehaald..). Wij zijn met z'n vieren en twee katten.
Ik eet ook graag hoor, en genoeg. Eet zo 6/8 boterhammen per dag. En lekker crossaintjes en stokbroodjes in het weekend. Met bijv filet american, zalm. Bij pasta eten wij vaak stokbrood met kruidenboter en salade. En savonds in het weekend vaak een rosetje, kirtje, of biertje, met chips nootjes of een kaasplankje. Maar dat lukt voor 400 hier haha. Nou zijn we wel 50/75 euro gezakt hoor, want toen vriendlief elke avond thuis at, was het meer uiteraard. Ohja ik vries ook wel veel in, als er over is van pastas enzo.
Ik doe op zaterdag meestal voor rond de 80 euro boodschappen bij ah, nog 10 euro bij de bakker en dan ook nog wel 30 a 40 euro doordeweeks. Wij zijn met zijn vieren en voor veel minder lukt het me niet, nu moet ik wel zeggen da we altijd naarde ah gaan en we ook van lekker etenhouden. Hier reken ik de pampers en andere csometicaspullen nog nietbij, schaam schaam
Sommige mensen geven weinig geld uit aan boodschappen en andere weer meer. Hoewel ik veel Euroshopper koop, heb ik daarentegen ook weer duurder vlees en, vooral, duurdere vis. Ben zelf geen grote eter (bedenk me nu dat ik vandaag nog niks gegeten heb oeps) en dat compenseert ook weer. Dingen als shampoo koop ik alleen in de aanbieding en pampers met etosbonnen. Blijf normaal gesproken wel onder de 90 euro iedere week, behalve als mijn man boodschappen gaat doen die haalt zulke onzinnige dingen, omdat ie het lekker vindt. Kan dat niet waarderen
Ik heb een zelfingesteld budget van 100euro per week incl luiers voor de smurf. meestal doe ik de grote boodschappen (dus eten,drinken en al het lekkers) voor rond de 55 euro en dan nog een pak luiers voor de smurf en wat shampoos dus zit meestal rond de 70euro per week... 1x per maand hebben we wel logees en dan maak ik altijd uitgebreid ontbijt dus ben ik wat meer kwijt... ach meestal kom ik dus prima uit...
Hier ook wel per week tussen de 100 en 130 euro kwijt denk ik. Ik zou best wat kunnen besparen door vaker naar de Lidl te gaan of zo, maar het gemak wint hier meestal toch, de Appie is zo lekker dichtbij
Voor dat bedrag haalden wij vorig jaar ook zo de boodschappen. Tot mijn man eens vroeg waar al het geld toch bleef. Dus uitdraai gemaakt van onze uitgaven en eens even gekeken, de boodschappen waren dus de grootste "boosdoenders" Dus nu schrijf ik (sinds januari) elke week op wat we zullen gaan eten. Kijk in vriezer en kast wat er nog in huis is en wat er bij moet. Zijn gestopt met het brood halen bij de bakker en zijn eens gaan "proeven" bij supermarkten. Wij vonden het brood van Dirk v.d Broek eigenlijk nog lekkerder dan die van onze bakker. (scheelt ongeveer 75 euro op jaarbasis). Vleeswaren, bakboter, verzorgingsproducten haalt mijn man in bulk bij de lidle en de rest halen wij dus bij Dirk. Nu zitten we zo rond de 60 euro per week (zonder luiers), ik kijk ook de aanbiedingen na en ja ze stonden wel een beetje raar te kijken bij de Emte toen ik 3 kilo aan sausijsjes bestelde maar dat zou mij een worst wezen