Kraamzus of Kraamzorg Stellingwerven (driehoek)

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door MarjanDS, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

We moeten nog kiezen waar we de kraamzorg vandaan willen en zou graag ervaringen van jullie horen.

Bij ons in de regio hebben we meerdere aanbieders, maar Kraamzus en Kraamzorg Stellingwerven (via de driehoek) zitten echt in de regio, de rest is landelijk (zo ik kan zien tenminste).

Heeft iemand ervaring met deze 2?

Groetjes Marjan

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    geen ervaring, ken alleen 1 van de kraamverzorgsters van kraamzorg de stellingwerven (jantina) persoonlijk :-D...erg leuke vrouw...grappig zeg

3. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    wij hebben kraamzorg gehad van Monique Boer. Zij werkt met heel veel kraamhulpen in de regio kop van overijssel/friesland/noordoostpolder. Wij hebben hele fijne ervaring met hen, zowel met aanmelden, intake als de kraamhulp zelf. Zij is zelfstandige en dus niet landelijk.

4. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    kraamzus is ons erg goed bevallen intake was leuk een hele leuke kraamhulp gehad was erg gezellig..
    onze verloskundige raade hun toen ook aan hadden zeer goede ervaring met kraamzus.
    bijv. als je toch onverwacht naar ziekenhuis moet gaan hun ook mee de meesten mochen niet mee...

succes met je keuze

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb Kraamzus gehad, en een goede ervaring mee

6. Moedervandrie

Moedervandrie Nieuw lid

11 jan 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf heb ik goede ervaringen met de Stellingwerven. Leuke intake, reuze aardige kraamverzorgster en de zorg was helemaal op mijn wensen afgesteld.
    Ik kan het iedereen aanraden !

Groetjes,

Moeder van drie

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb voor kraamzus gekozen. dat waren de enigste die volledige zorg van 1 vast iemand in de maand juli kon beloven ( ivm vakantie seizoen)
    bij de andere konden ze niet garanderen dat je inderdaad het volledig aantal uren kreeg waar je recht op had...

Deel Deze Pagina