Dames ik weet me even geen raad. Mn dochter van 2 vanavond plotseling hoge koort. Ha erbij geweest vanavond en net nog want ze schokt tussendoor en ogen draaien weg. Ha bet weer geweest en zegt dat t vanzelf overgaat. Wel heel goed in de gaten houden. Nu net weer volop schokken en begint flink te ijlen, dr lijfje kookt! Weer getempt nu 41,3! Wat moet ik doen? Vind het maar eng!
Als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk de hap bellen of naar eh gaan. Miss kun je nog hier kijken: http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBA3a
Dank je wel. Ze ligt gruwelijk te ijlen. Oogjes blijven draaien. Als t zo doorgaat rijd ik zo naar het. Zkh.
Nie veel beter. Ze ademt heel snel en zwaar en of af en toe helemaal de draad kwijt. Ha net geweest. En die zegt dat het wel overgaat...............
Tjeetje.....ik zou idd de hap bellen hoor. Voor tzelfde geldt loopt de koorts nog steeds op. Dat de ha je niet doorstuurd voor de zekerheid. Wat ga je nu doen??
Ik weet niet wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik ze inlaaie en aanrijden.. maar ze is zo ziek. Ze staart alleen maar en ijlt en krijg nie echt contact met r. Ja indd raar die hap!!
Hoe oud is je kindje? Als ze ligt te ijlen en je krijgt geen contact meer met haar zou ik achte mekaar de hap bellen en desnoods 112! Misschien vinden andere moeders dat overdreven maar zo hebben wij met onze dochter ook gezeten. En die mensen van het zkh zeiden als ze weer zo is en je vertrouwd t niet dan weer 112 bellen. Mijn dochter bleek epilepsie te hebben waar we niks vanaf wisten. Maar de eerste drie keer werd er nog van een soort koortsstuip uitgegaan. Als je kindje oppervlakkig ademt, geen contact meer maakt en ijlt dan zou ik echt bellen.
Mijn dochter is 2 en heeft ook epilepsie.. ze is nu rustig. Als ze weer begint rijd ik meteen aan. Tis wa met die klein manne, kun je beter zelf iets hebben.
Ja kun je idd zelf beter wat hebben. Gelukkig is ze nu wat rustiger. Maar zodra je het niet vertrouwd idd actie ondernemen. Valt niet mee om je kindje zo ziek te zien. Als 1 van mijn kindjes ziek is dan kan ik echt af en toe meejanken als ik zie dat ze pijn hebben. Had niet verwacht dat ik op dat gebied zo een ''softy'' zou zijn
Hopelijk een rustige nacht voor jullie!! Ik ga toch maar weer proberen te slapen. Zoontje was net wakker. Krijgt kiesjes. Succes vannacht meis!
Ik zou inderdaad de huisartsen post bellen. Hopelijk zakt de koorts snel af! Beterschap voor de kleine meid!
Het is helemaal niks met r! Dr koorts wil niet zakken lager dan 39.4! Vannacht zat ie op 41.8..dslijk weeeer de huisarts bellen. Dit is zoo zielig
ik was al lang naar het ziekenhuis gereden met 41.8. wat de huisarts ook zou zeggen ik ben dan toch liever in het ziekenhuis