spoedje! dochter 41,3 gr koorts!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamaVanGilani, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Dames ik weet me even geen raad. Mn dochter van 2 vanavond plotseling hoge koort. Ha erbij geweest vanavond en net nog want ze schokt tussendoor en ogen draaien weg. Ha bet weer geweest en zegt dat t vanzelf overgaat. Wel heel goed in de gaten houden. Nu net weer volop schokken en begint flink te ijlen, dr lijfje kookt! Weer getempt nu 41,3! Wat moet ik doen? Vind het maar eng!

2. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
  3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik zou de hap bellen. Klinkt als koortsstuip. Hoe is het nu?

4. MamaVanGilani

Dank je wel. Ze ligt gruwelijk te ijlen. Oogjes blijven draaien. Als t zo doorgaat rijd ik zo naar het. Zkh.

5. MamaVanGilani

Nie veel beter. Ze ademt heel snel en zwaar en of af en toe helemaal de draad kwijt. Ha net geweest. En die zegt dat het wel overgaat...............

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Tjeetje.....ik zou idd de hap bellen hoor. Voor tzelfde geldt loopt de koorts nog steeds op. Dat de ha je niet doorstuurd voor de zekerheid. Wat ga je nu doen??

7. MamaVanGilani

Ik weet niet wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik ze inlaaie en aanrijden.. maar ze is zo ziek. Ze staart alleen maar en ijlt en krijg nie echt contact met r. Ja indd raar die hap!!

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hoe oud is je kindje? Als ze ligt te ijlen en je krijgt geen contact meer met haar zou ik achte mekaar de hap bellen en desnoods 112! Misschien vinden andere moeders dat overdreven maar zo hebben wij met onze dochter ook gezeten. En die mensen van het zkh zeiden als ze weer zo is en je vertrouwd t niet dan weer 112 bellen. Mijn dochter bleek epilepsie te hebben waar we niks vanaf wisten. Maar de eerste drie keer werd er nog van een soort koortsstuip uitgegaan. Als je kindje oppervlakkig ademt, geen contact meer maakt en ijlt dan zou ik echt bellen.

9. MamaVanGilani

Mijn dochter is 2 en heeft ook epilepsie.. ze is nu rustig. Als ze weer begint rijd ik meteen aan. Tis wa met die klein manne, kun je beter zelf iets hebben.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ja kun je idd zelf beter wat hebben. Gelukkig is ze nu wat rustiger. Maar zodra je het niet vertrouwd idd actie ondernemen. Valt niet mee om je kindje zo ziek te zien. Als 1 van mijn kindjes ziek is dan kan ik echt af en toe meejanken als ik zie dat ze pijn hebben. Had niet verwacht dat ik op dat gebied zo een ''softy'' zou zijn ;)

11. MamaVanGilani

Bedankt meid.

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hopelijk een rustige nacht voor jullie!! Ik ga toch maar weer proberen te slapen. Zoontje was net wakker. Krijgt kiesjes.

Succes vannacht meis!

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou inderdaad de huisartsen post bellen.
    Hopelijk zakt de koorts snel af!
    Beterschap voor de kleine meid!

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoe gaat het nu?

15. MamaVanGilani

Het is helemaal niks met r! Dr koorts wil niet zakken lager dan 39.4! Vannacht zat ie op 41.8..dslijk weeeer de huisarts bellen. Dit is zoo zielig

16. MamaVanGilani

Zo ligt ze de hele tijd:(

Bijgevoegde bestanden:

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik was al lang naar het ziekenhuis gereden met 41.8. wat de huisarts ook zou zeggen ik ben dan toch liever in het ziekenhuis

18. MamaVanGilani

Ik ga zo ook aanrijden dit schiet nie op. Ze trilt schokt en ijlt zo erg.

19. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Aahh sterkte!

Deel Deze Pagina