Hoi! Ik heb een vraagje en hoop dat jullie met me mee willen denken! Ik ben in maart begonnen met ovulatietestjes omdat we voor een tweede willen gaan. Ik heb een vrij regelmatige cyclus altijd zo tussen 27-29 dagen, sinds januari ongeveer. Oktober 2015 met de pil gestopt. Ik heb toen testjes van z&k gebruikt en drie cycli lang had ik op dag 14 en 15 een knaltest. Toen heb ik het een paar maanden niet meer gedaan. Vorige cyclus weer begonnen en zowel toen als nu deze maand heb ik maar geen positieve test. Ze lopen wel op tot bijnaaaa even donker maar een echte knaller niet. Wel word ik na die test twee weken later ongesteld. Ik heb deze maand getest vanaf dag 9 tot nu dag 19. Ik had m'n meest positieve (minst negatieve ) op dag 12. Op dag 13 en 14 steeds lichter, wel veel symptomen zoals ei-buikpijn, vruchtbaar slijm, puistjes en verhoogd libido. Symptomen die ik na dag 14 niet meer heb. Vraag aan jullie: Hoe kan dit nou? Heb ik nou geen eisprong? Of mis ik toch de piek? Maar dan is ie dus heel kort geworden.. Ik heb vorige maand met action getest en nu met test point en predictor Eeen vriendin had ze over, dus heb twee merken gebruikt. Zou dat uitmaken? Alvast veel dank voor jullie meedenken!
Mijn testen waren ook nooit donkerder als de controle streep. Wel bijna net zo donker. En toch 4x na zo'n test zwanger geraakt. Je kunt bij een donkere test ook naar 2x per dag testen gaan. Ter controle of ze niet toch wat donkerder worden.
Dank je zonnetje voor je reactie! Heb inderdaad twee keer getest maar werden niet donkerder.. Nu ze nu (cd19) steeds wit blijven, is dat dan een teken dat hij nu niet meer komt? Testjes zijn op namelijk
Bij mij worden ze ook nooit donker. Bij mijn eerste zwangerschap ook niet en toch raakte ik wel zwanger.... Denk dat ik gewoon een hele korte piek heb en hem daardoor steeds mis ofzo