Ik ga winkelen met mijn moeder, maar bedacht me net dat het 5 mei is. Volgens mij zijn de winkels in Den Bosch gewoon open...maar wil het even zeker weten. Weet iemand dit?
Informatie winkelopeningstijden en koopzondagen Den Bosch - Winkels open 's-Hertogenbosch http://www.s-hertogenbosch.nl/fileadmin/documenten/doc/Ondernemen/BINNENSTAD.pdf Ik denk dus dat er niets open is helaas. Anders voor de zekerheid even bellen met de gemeente.
Ik word niet echt wijs van die sites...is het nou open of niet? Anders bel ik inderdaad wel even. Niemand die het weet?
Let op: Koopzondag 5 mei 2012 (bevrijdingsdag) Aangezien bevrijdingsdag geen echte koopzondag is, hebben veel gemeenten op deze website niet aangegeven of de winkels vandaag open mogen zijn. Volgens de Winkeltijdenwet is Bevrijdingsdag geen officiële feestdag, de winkels mogen op deze dag gewoon geopend zijn. Per gemeente kan er afgeweken worden van de Winkeltijdenwet. Wanneer er in jouw gemeente een politieverordening van kracht is, zijn winkeliers verplicht de deuren op Bevrijdingsdag gesloten te houden. Met name in de grote steden waar bevrijdingsfestivals worden gehouden zijn veel winkels gesloten.
5 mei is toch gewoon op zaterdag? Dan zijn de winkel wrs. wel open hoor! Op zondag had weer een ander verhaal geweest...
Nou heb maar even gebeld....haha en ze zijn gewoon open! Pfieuw.... Deze kan dicht!! Dank jullie wel!