Ik kijk alvast rustig rond naar een winterjas voor mijn dochter (bijna 2,5) en zie zo veel verschillende jassen en prijzen. Beetje vroeg maar vorig jaar greep ik toch vaak mis. De jassen die ik het leukst vind, zijn natuurlijk weer het duurst Wat geven jullie maximaal uit aan een winterjas en wat zijn de criteria? Hier speelt mee dat ik thuis ben met de kinderen en mijn dochter niet op een kdv komt. Maar we zijn vaak buiten en spelen er gewoon in. Ik heb wel een auto dus echt door extreem weer hoeven we niet perse.
poeh geen idee eigenlijk.. Ik heb wel al twee winterjasjes via mp in een kleding pakket (10, inclusief 2 jassen) gekocht... Die jassen mag ze buiten aan, en voor mij part mee in de modder rollen Ik denk dat ik wel nog een "net" jasje bij koop. Meestal slaag ik wel bij de H&M dus zal niet zo duur zijn verwacht ik.
Meestal koop ik een dure maar mooie jas en een speeljas. De mooie jas kost dan maximaal 90 en de speeljas koop ik op een kinderkledingbeurs voor maximaal 20.
Eigenlijk is mijn max. 100 euro maar ze hebben nu beide een jas voor komende winter van 119 euro. Ze mogen van mij alles in die jassen, na 1 seizoen gaan ze toch weg. Ik koop altijd bij h&M oid een jas bij voor reserve als de goede in de was is. Een jas moet warm maar niet te dik zijn, goed aansluiten bij mouwen, een capuchon hebben en goed over de rug vallen
Meestal kocht ik de winterjasjes van Noppies, zo'n 50 euro, maar ik vind de collectie dit jaar 3x niks. Dus nu heb ik er een van Mim-Pi besteld. 99 euro. Best prijzig. Maar erg mooi. Denk ik, moet 'm nog binnen krijgen.
Met de sterren of niet? Die had ik ook besteld maar viel helaas heel erg tegen :x Zag niks meer van mijn dochter toen ze em aanhad
Mijn dochter is nu 2 en tot nu toe twee winterjassen gekocht, beode voor 20 euro en hardstikke leuk. Ik snap dus niet dat mensen meer dan 50 euro uitgeven voor een jasje wat ze meestal maar één seizoen aan hebben. En twee winterjassen? Één voor net en één om te spelen? Wanneer hebben ze die nette dan aan? Alleen in de auto ofzo? Hier het geluk dat dochter komende winter nog steeds in haar jasje van vorig jaar past, in ieder geval voorlopig nog wel. En anders koop ik een nieuw jasje, maar weer in dezelfde prijsklasse, kan ze lekker buitenspelen.
Ik koop 2 jassen van max 40,- Bij het buiten spelen wordt ze aardig snel vies. Nu kan er 1 in de was en dan kan ze met de andere nog mee op stap.
Hier heel verschillend de winterjas van mijn dochter (die van vorig jaar paste nog) heb ik het jaar daarvoor in de opruiming gekocht voor 15 euro Ook mijn zoon past nog in de winterjas van vorig jaar, die komt ook uit de opruiming (van 119 voor 49) Maar hier krijgen ze de winterjassen (en soms ook de schoenen) altijd van oma en die kijkt echt niet naar de prijs, ze mogen gewoon uitzoeken wat ze leuk vinden (lekker verwend maar echt een traditie tussen oma en haar kleinkinderen).
Ik koop jassen het liefst in de aanbieding. De duurste jas die ik tot nu toe heb gekocht is van mijn dochter, deze was veertig euro in de opruiming. Mijn kinderen hebben ook altijd twee jassen. De tweede jas vaak de jas die bijna te klein is, op reserve.
Max. 50 Euro, maar meestal minder. Heb van het voorjaar een jas van 100 Euro voor 50 Euro gekocht voor mijn zoontje, die hangt al klaar. Die heel goedkope jasjes gaan vaak snel kapot bij de ritsen enzo. Die van de H&M zijn vaak nog best goed, maar soms hebben ze alleen maar stomme printjes, dan hoef ik ze niet.
Maar dat weet je toch niet van te voren of koop je heel ruim? Dochter heeft nu een winterjas in 116 (vorige week gekocht) zit nu net goed maar als ze wat groeit red ze de winter er niet mee. Heb de 122 ook aangehad maar daar verzoop ze echt in. Dan kies ik er toch maar voor om nu een goede qua maat te kopen want ik vind niets zo armoedig als te groot
Ik geef maximaal zo'n 50,-- à 60,-- uit voor een winterjas. Vorig jaar had ik voor mijn zoontje een jas van de C&A die hij zelf helemaal geweldig vond en die was maar 25,--. Mijn dochter krijgt nu een nette jas voor erbij en die van vorig jaar is dan voor school.
Zo weinig mogelijk 😉 Meestal H&M of C&A of een dure merkjas van Marktplaats. Ik ga echt geen jassen van 100 euro kopen, koop ik niet eens voor mezelf!
Ik ga meestal naar de c&a daar hebben ze ook altijd winterjassen met een uitneembare binnenvoering. De buitenjas is waterdicht, je kan hem wassen en ik geloof dat ik er vorig jaar iets van 35 euro voor heb betaald. Meer dan dat geef ik echt niet uit aan een jas. Ze hebben het zo kort aan.
Ik heb altijd zo'n 50 euro in mijn hoofd per kindje, maar ik wil dit jaar ook de mim pi jas voor mijn dochtertje (die met alle kleurtjes). De dikke kraag lijkt me heerlijk voor ons klein koukleumpje. Dit jaar is het budget dus 100 euro. Meer hoeft ook niet vind ik, is al duur genoeg.
Vorig jaar had ik 100,- uitgegeven voor 2 jassen. 1 van 70 en een reserve iets dunnere van 30. Die van 70,- kan hij nu in de herfst ook nog wel aan denk ik. Heb de jongens jas van z8 op het oog, dacht 85,- dus zit nog in dubio wat ik zal doen..