Hallo dames Ik ben een beetje in de war Is het überhaupt mogelijk om 1 week voor nod positief te testen? Volgens mijn berekeningen: 17 december: implanon eruit 5 januari : eisprong 12 januari: duidelijke positieve test 14 januari: positueve digitale test 1 week zwanger Bij mijn eerste zwangerschap was de test super vaag op de dagzelf van mijn Nod en pas een week na nod duidelijk. Of heb ik dit keer extreem veel hcg?
Ziet er heel goed uit. Heb je een vroege innesteling gehad waarschijnlijk? Wanneer zou je nod zijn? En hoe ben je zo zeker van je eisprong?
Ja sorry ben even helemaal niet meer thuis in dit alles is weer 4 jaar geleden Maar in die periode is er amper geklust ivm overleden familielid en dar ik daardoor veel van huis was (familie woon ver.) Er is dus 100% op 5 januari alleen geklust zegmaar whaha. Is het dan wel mogelijk om 7 dagen daarna zo positief te testen? Heb volgende week woensdag mijn eerste echo
Voor 5 januari dus helemaal geen sex gehad deze cyclus?? Ook niet tussen kerst en oud en nieuw? Ik denk namijk dat jouw eisprong wat eerder was en dat zaad heeft liggen wachten van een eerdere vrijpartij. Voor 7 dpo vind ik hem wel erg duidelijk, ik zou dan eerder uitgaan vzn 9-10 dpo
Bedankt voor al jullie reacties Heb weer terug gekeken En 5 dagen na het verwijderen van de implanon ibderdaad seks gehad Dut was dus 22 dec Daarna ben ik weg geweest En was de eerstvolgende klusmoment 5 januari. Het zal dan inderdaad kunnen zijn dat de eisprong veel eerder was. Omdat ik zo pril was gestopt met anticonceptie is het ook niet erg zeker hoe je eisprong en alles loopt. Ben wel erg blij en helemaal in de wolken kan niet wachten tot de eerste echo
Okay.. stel... 22 dec sex. Eisprong op 26 dec en dus bevrucht. Dan zat je met de eerste test op 12 jan al op 17 dpo, dus lijkt me sterk dat het dus van de sex op 22 dec is. Dan blijft dus alleen 5 jan over. Dan heb je ws een vroege innesteling gehad op 4 dpo en dus 3 dagen daarna al vrij duidelijk getest vanwege snel hcg aanmaak De echo zal alles duidelijker maken
Klopt het blijft toch allemaam wat vaagjes Maar ik zal na de echo weer een berichtje zetten in dit topic als ik meer weet
Of superzaad dat een week overleeft heeft en dan is de streep van 14 dpo...kan ook nog wel optie zijn toch..?