Mijn dochter van 2 weken oud is al vanaf 3 uur vanmiddag actief en huilerig.vooral na de voeding is ze klaarwakker terwijl ze normaal gelijk in slaap viel. Nu heb ik haar om half 9 in bed gelegd en ze slaapt nu nog niet.. Ja heel af en toe, en als ik dan net in bed lig begint ze weer te huilen. Ik laat haar dan heel even huilen en dan ga ik er naartoe. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen niks helpt.. Als ik haar dr speen geef dan is ze stil, maar een kwartiertje later spuugt ze die uit en dan begint ze weer te huilen.. HELP..?!
Krampjes? Moeder-behoefte? Schop je man op de bank, neem je meisje lekker bij je in bed, op de arm of op je buik, leg ze aan, laat ze lekker drinken en wegdommelen. Ga in ' midden van 't bed liggen zodat jij ook weg kan dommelen.
Uiteindelijk is ze na de laatste fles om half 12 in slaap gevallen, tot 4! Alleen nu begint het weer van voor af aan.. overal slaapt ze, zelf op de commode.. Maar in bed is ze klaarwakker! Wat een Muts!
Hou haar lekker bij je in de buurt! Hier is ze s morgens onrustig en s avonds clustert ze van 6-9.. 's Middags slaapt ze lekker in de kinderwagen. Vanmorgen heb ik haar een tijdje bij me gedragen, moest de oudste ook lopend wegbrengen. Na de voeding heeft ze bij mij geslapen en zijn we nog even weggeweest. In de maxicosi en bondolino sliep ze lekker. Vanavond ligt ze weer een paar uur bij me. Omdat mn man late dienst heeft, probeer ik haar als ze diep slaapt, wel even weg te leggen. Anders zou ik haar even aan papa geven. Maar hier is ze dus de hele dag in onze buurt en als ze slaapt, slaapt ze in de kinderwagen en anders is ze bij ons op schoot of in de draagdoek/bondolino. Hou er maar rekening mee dat ze steeds meer bij je wil zijn, hier beide keren begon het ook na 2 weken en was deze keer wat beter voorbereid.
ze slaapt op haar eigen kamertje. Ze ligt ook vaak wel bij mij te slapen maar als ze echt moe is leg ik dr in bed en dan is ze opeens klaarwakker. Ik kan soms niet eens meer koken of de was doen haha Ik heb alles voor dr over hoor, alleen soms huilt ze zoveel dat ik niet meer weet wat ik moet doen
Snap het hoor dat je dingen wil doen. Misschien een draagdoek? Vind ik echt geweldig. Kan je ook erg veel mee doen. Alleen koken niet, maar dat liet ik mijn man de eerste weken doen. Misschien kinderwagen bak in de kamer als je kookt?
Ja een draagdoek lijkt me ook wel wat, en dat van die kinderwagen is ook wel een goed idee! Alleen is mijn huis zo klein dat als ik hem in de woonkamer zet ik er niet meer langs kan haha Nu heeft ze net een flinke fles op en ze slaapt als een roos dus het gaat de goeie kant op (hoop ik)
Ja, ik denk dat je meisje dat ook wel fijn vind, maar pas wel op met deze warmte, niet teveel aan. En als je gewoon alleen de bak van je wagen afhaalt? Kan ook in de box dan bijvoorbeeld. Heerlijk dat ze even lekker slaapt!
Ach, pas twee weken.... Niet laten huilen hoor, gewoon de rijd nemen, laat de boel de boel maar, en lekker bij je nemen! Misschien wilt ze clusteren, dat wilde die van mij ook rond die tijd meestal.