Hallo dames, Ik ben opzoek naar 2 zijspannen voor de bedden van mijn kids. Ik heb er een aantal gezien van 30 en 40 euro, maar hoopte eigenlijk goedkoper uit te zijn. Heeft iemand tips?
wat stel ik me voor bij zijspannen? bedhekjes? die heb ik weleens gezien voor 15 euro inderdaad. ik weet zo even niet meer waar.
Juist dat bedoel ik! Ik heb ze idd ook gezien voor 15 euro, ik dacht bij babydump in het blaadje maar kan het niet terug vinden. Ik heb een tweeling, dus alles dubbelop en dan scheeld het wel als iets 15 is inplaats van 20 of 25 euro (per stuk). Bedankt voor het meedenken!
Wat je eventueel ook nog zou kunnen doen is op marktplaats etc kijken of je daar goedkope bedrekjes/bedhekjes kan vinden. Ik zou het namelijk denk ik ook zonde vinden om 'dure' te kopen terwijl het ook goedkoop kan, want volgens mij gebruik je die dingen echt maar heel kort.
Wij hebben er wel 1 van 40 euro, Wij hebben voor onze zoon een beukenkleurige 1 persoonsbed gekocht toen hij 15 maand was, bij babypark hebben wij een beukenkleurige bedhek gekocht deze past heel mooi bij het bed, hij ligt er nu toch al ruim een jaar in, het bedhek blijft voorlopig ook nog wel even. bij de ikea hebben ze voor 10 euro bedhekjes, maar dit zijn (vind ik) maar hele kleintjes.