waterpokken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nanette77, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mijn dochter is al een weekje flink verkouden en wat hangerig bij vlagen. Vandaag opeens uitslag op het gezicht en de handen.
    Wat denken jullie waterpokken? Ik heb nml vrijdag een verjaardag met veel zwangeren en kleine baby's

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    en nog een foto om het wat beter te zien

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    het is nu nog beetje lastig te zeggen, maar vaak veranderen waterpokken erg snel, dan zie je in het rode pukkeltje een blaasje komen. Op zich als ik zie hoe het er nu uit ziet en zo je beschrijving zou ik ook denken aan waterpokken, vooral iook omdat er opeens al zoveel plekjes zijn. Houd et even goed in de gaten de komende uren. Want er zijn natuurlijk meer ziektes die emt rode pukkeltjes beginnen (ik meen de 5de of 6de ziekte, dan is het voorafgaande juist niet lekker zijn en dan daarna die pukkeltjes...)

Sterkte!

4. Ons dochtertje had ook zulke plekjes op wang en rompje. Zomaar een stuk of 10.
    3 dagen later was alles weer weg..ik had ook een topic geplaatst over waterpokken.
    Ik denk niet dat het pokken zijn/in ons geval 'waren', dat duurt veel langer en de 5e en 6e ziekte is het ook niet. Moet je maar even googlen. Een van de twee hebben ze pas op latere leeftijd en die andere zijn hele andere vlekjes over het hele lichaam.
    Misschien was het een overgevoeligheidsreactie op het één of het ander.
    Nu heeft mijn dochtertje wel een héle droge linkerwang, lijkt bijna een eczeem-achtig iets, misschien heeft dat er iets mee te maken.
    Ik weet dus ook niet wat het is geweest.

Groetjes MIrjam

Deel Deze Pagina