restaurants omg. Utrecht

Discussion in 'De lounge' started by blijzwanger, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    wie weet er een leuk restaurant in de omgeving van utrecht? een beetje chique dat je er leuk opgedirkt naartoe kan dus geen eetcafe ofzo (haha :D) en waar je lekker kan eten natuurlijk! liefst ook een ruime keuze in vegetarische gerechten én vleesgerechten.

we gaan telkens naar dezelfde restaurants dus we willen nu wel eens wat nieuws! jullie weten vast wel een leuk tentje :)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Kasteel Heemstede in Houten of minder chique, maar wel goed: van der Valk Houten.

Verder kom ik alleen nog bij goedkopere tenten sinds ik zonder werk zit en kinderen heb, haha, ik hou niet van vlees, maar kan overal vaak wel wat vinden naar mijn zin en anders vraag ik gewoon of ze een gerecht voor me aan willen passen, dat doen ze zo'n beetje overal wel.

3. minon

minon Niet meer actief

De Lachende Gans in Tricht is echt super lekker. Weet niet hoe letterlijk je omgeving Utrecht neemt haha.
    Bistro De Lachende Gans - Tricht

En deze is ook echt heerlijk
    Restaurant Malsen in Geldermalsen

Deze is wel echt een eetcafe maar echt heerlijk. Zn typisch restaurantje veel voor weinig maar niet overdreven druk ofzo.
    Middellandse Zee in Vianen - Bestel Pizza-Italiaans online

Of ze ook vegetarische dingen serveren weet ik niet. Alweer tijdje geleden dat we er waren en wij zijn zelf niet vegetarisch.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Grappig, ik dacht ook nog aan restaurant Malsen, maar was bang dat dat een beetje te ver uit de richting zou zijn. Die Griek in Geldermalsen is ook erg goed, alleen niet chique.

5. Maranne

Maranne Actief lid

Oct 23, 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    Wij zijn van de week bij Zinnia (Park Transwijk) geweest. We kwamen er heel vaak langs, maar nog nooit geweest.
    Is een Sushi restaurant, maar omdat ik geen vis lust en maar heel weinig vlees, eet ik daar altijd vegetarisch. Genoeg keus!

6. Delta

Delta Niet meer actief

ff offtopic hoor blijzwanger haha, maar jij bent hier toch al langer dan 19 januari 2014? :D Viel me ineens ff op..

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Maar dat is Malsen ook niet echt. Vind ik meer beetje bistro-achtig. Is die boom al een keer weg :D, ben er al jaren niet meer geweest. Het is wel overgenomen door een ander een paar jaar geleden.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

9. mamautrecht

mamautrecht Niet meer actief

Share This Page