Hallo meiden, Ik heb een vraagje; Welke maten van luiers schaffen jullie voor de geboorte aan? En hoeveel pakken? Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Manon
Ik had 1 pak pampers newborn maatje 1. Die pasten prima maar heb nu kruidvat en dat bevalt ook goed (en is 2 euro p/pak goedkoper)
ik heb een hele voorraad luiers van papmpers van mn moeder gekregen..... de 1ste / 1,5 maand hoef ik er geen meer te kopen mits ze allergisch reageert
Die van de Aldi bevielen me altijd goed. Ik zag nu dat ze ze ook in de kleinste maat hadden. Die ga ik halen dus.
Ik heb nu 3 pakken pampers maar hoor goeie verhalen over de aldi en die hebben ze weer in het asortiment dus haal daar ook een pak van
Ik heb bij de C1000 3 pakken pampers voor 24,40 gekocht. Twee pakken in maat 1 en één pak in maat 2. Ik heb ergens trouwens gelezen dat je een dicht pak pampers altijd mag ruilen voor een andere maat. Maar ik weet niet zeker of dit ook waar is.
Ik had 1,5 pak newborn nr 1 pampers gekregen Via een paar van die dozen. Meer heb ik ook niet gehaald. Na die 1,5 pak konden we over naar nr2..
Ik had 4 pakken maat 1 en 4 pakken maat 2. Best wel veel, aan 2 pakken maat 1 heb je eerst ook wel genoeg. Maar ik had ze gekocht in de aanbieding 3 halen 2 betalen. Die aanbiedingen hebben ze nu ook bij de kruidvat
Wij hadden 2 pakken pampers new born maat 2 in huis gehaald. En uit een doos een half pak maat 1. Toen we uit het ziekenhuis kwamen paste alleen maat 1. En die hebben we dus direct moeten bijkopen. Maat 2 past pas net 2 weken. Ik denk dat dit ook met de bouw van het kind te maken heeft. Zelf zou ik een volgende keer dus van beide 1 in huis halen. Dan zit je altijd goed. Groetjes, Krissa