Duurde lang maar bedankt bdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wij kregen nu bijna precies 5 maanden geleden een brief thuis van de bdienst. We moesten alle stukken opsturen ter controle ( kdv) wij dus opsturen maar waren vergeten de stukken van 2012 erbij te doen want ze zaten toen op een andere kdv. Stom stom stom want toen begon de ellende. Stukken alsnog opgestuurd maar die kwamen dus te laat aan. We kregen aanmaningen enz. Heen en weer gebel en intussen kdv helemaal zelf moeten betalen ( bedrag van 7000 nog wat)

Kreeg vanmiddag eindelijk het goede nieuws van de bdienst dat alles klopt en de toeslag weer gestart wordt

Ben zooo opgelucht

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.829
    4.201
    113
    Kan me voorstellen dat je blij bent dat het geregeld is.
    Helaas, ik wacht nog steeds op de afrekening 2011+2012. Laatste kan nog niet omdat de definitieve er nog niet is maar 2011 duurt nu wel heel erg lang

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

2011 heb ik ook nog niet ontvangen en 2010 kregen we afgelopen april.

Ik vraag me toch af waarom dat nou zo lang moet duren...

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Omdat ze geld aan jou moeten geven! Andersom had je al 16x een aanmaning gehad en een incassobureau op de stoep staan.

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Breek me de bek niet open, niet kdv maar zorgtoeslag, blijk baar heel moeilijk om van 2 indivduen een samenwonend stel te registreren... En dan dan alles te verrkenen etc etc... Pfff na een jaar ellende ben ik er hopelijk nu vanaf ( maand juli zou alles op orde moeten zijn )

Deel Deze Pagina