Tripp trapp kussen via marktplaats

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mevrouwtje, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    In de winkel is de keuze voor een kussen in de tripp trapp beperkt maar ik zag dat er via marktplaats ook verschillende worden aangeboden. Helaas niet bij mij in de buurt dus ik kan niet eerst kijken. Wat is jullie ervaring hiermee, ik ben zo bang daar de kwaliteit in het echt tegen valt.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik heb geen idee of het nog steeds zo is maar 3 jaar terug (toen ik voor dochter zocht) waren er alleen stoffen.
    Totaal niet handig, als ie vies is moet ie in de wasmachine en droger dus OF je hebt er 2 nodig (duur!) of je zit steeds zonder.
    Ik heb toen destijds een "nepperd" laten maken die ik via MP of google had gevonden van plastic. Ideaal want die kon ik gewoon afnemen

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier ook een plastic neppert!

4. teletascha

teletascha Actief lid

5 mei 2011
    148
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een originele afwasbare gekocht bij de babydump. Het meisje daar zei dat dit vij de nieuwe collectie zat. De afwasbare zijn 7 euro duurder dan de wasbare.

5. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

7. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik heb er net een binnen van Lief Leuk en Hip, supermooi afgewerkt en supersnel geleverd! (geen aandelen ;))

8. Marijke222

Marijke222 Nieuw lid

11 nov 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat betreft de kwaliteit geen idee, maar zou zeker voor een afneembare kiezen. Wij hebben een origenle van stokke, hartstikke mooi maar totaal niet praktisch.

10. misa

misa Niet meer actief

kan wel, maar let even op dat je een nieuw model koopt, want de oudere modellen zijn voor de triptrap zonder rugsteuntje. Die passen dus niet.
    Ik zou zeggen: doen! Of een neppert (plastic of stof).
    Mijn moeder heeft er uiteindelijk eentje gemaakt voor ons, maar ik ben het ding nu al zat ivm vies worden..! :)

Deel Deze Pagina