Iemand die mij kan vertellen wanneer deze online te zien is? En dan voor de betaling van deze week? Ik heb een toekenning van de wazo en 2 keer gebeld over de ietwat onduidelijke brief. Ook 2 verschillende antwoorden gekregen en ben dus benieuwd welke het correcte antwoord was De specificatie zou voor mij dus een bevestiging zijn
Dit is nieuw voor mij haha, dit zou de eerste betaling vanuit het UWV worden namelijk Ik heb nog geen mail gehad... Voel al een beetje de bui hangen dat het mis gaat lopen met de betalingen etc
Ben bang dat ik dan weer 1 van de 2 al gekregen antwoorden krijg. Ik wacht liever deze week even af. Bellen of nogmaals vragen kan altijd nog. De ene persoon zei dat de brief niet verzonden had mogen worden, de ander gaf de uitleg dat er gewoon een toekenning was. Nogal uiteenlopende antwoorden dus
Nou, dat mijn overheid gebeuren werkt dus niet bij mij. Ik log net in en zie een specificatie klaar staan (yeaah ), maar kreeg er geen melding van in mijn mail. Dan maar zelf in de gaten houden