Even een luchtig topic hoor, want hier in huis is de Bieber Fever nu losgebarsten! Al maaaaaaanden geleden zijn de kaartjes gekocht en nu eindelijk is het bijna zover: het Justin Bieber concert! Mn dochters zijn door het dolle heen. Zaterdag gaan ze allebei met mn man en nog van ieder een vriendin naar Justin Bieber. Al weken voorspret van : van moet ik aan?, welke make-up enz. Hahahaha net alsof Justin dat zal interesseren . Ze hebben JB cupcakes gemaakt, JB taart gebakken, zelf shirts gemaakt. Vind het zooo leuk voor ze, ik weet nog heel goed dat mijn eerste concert van NKOTB was, dus ik leef helemaal met ze mee! Nu hoop ik 1 ding: dat die flapdrol dus wel op komt dagen. Afgelopen weekend in Duitsland, heeft ie zn fans 3 uur lang laten wachten . Er werd al omgeroepen dat het concert werd afgelast, en toen er al heel wat fans waren gegaan, kwam ie toch nog opdagen. Die geintjes bewaart ie maar voor andere concerten, hij MOET zaterdag dus gewoon op tijd komen en er een spetterende show van maken. O ja, heb vanmiddag serieus oordoppen voor mn man gekocht . Hij vind dat ik niet spoor. Ik heb gezegd dat ie me dankbaar zal zijn.
hahahha ooow zo leuk, ik weet nog hoe gek ik was op the backstreet boys, en het lijkt me geweldig om mijn dochter later ook zo te zien haha en met haar mee te gaan heel veel plezier voor je meiden!!
Ohhh leuk he.. Mijn nichtje heeft ook last van het Bieber virus. Zo leuk om te zien. Doet me denken aan mijn eerste concert van de bsb... Veel plezier voor je meiden
Wat super grappig heb je het omschreven, moest echt lachen Maar idd, die sterallures van die gast Hoop niet dat hij half stoned komt opdagen of idd helemaal niet. Aangezien softdrugs hier in NL legaal zijn en hij daar blijkbaar wel pap van lust
Ik ben ook zaterdag aanwezig. Ik hoop inderdaad dat hij gewoon netjes op tijd komt. Ben alleen niet blij met het voorprogramma .
ik las toevallig dat het dit keer de schuld van het betreffende concertlokatie was die de fans in de kou lieten staan omdat het podium nog niet af was en ze de deuren gewoon dicht lieten. Ze hadden de fans rustig binnen kunnen laten en in de voorhal iets te eten/drinken kunnen laten kopen. Maar JB heeft er idd ook een handje van met zijn diva gedrag. Heel veel plezier voor je meiden! Ik weet ook nog steeds hoe het voelt als boybandgroepie van de jaren 90
Hihihi ik denk dat hij wel blij is met die oordopjes. Kan mij de concerten van TT en BSB nog heel goed herinneren. Die laatste ga ik nog steeds heen als ze hier zijn. Heerlijk om me weer even te voelen zoals toen Heel veel plezier voor je dochters!!
Ik hoop ook voor jullie dat hij komt, lees echt rare dingen over hem de laatste tijd dus ik zou er echt niet van opkijken.. Inderdaad een diva.
hihi grappig zeg! met een beetje geluk is die bieber gast wel uit als mijn dochter de leeftijd heeft naar een concert te gaan hahaha
Alleen al vanwege het feit dat hij met een babie-aapje rondliep van 14 weken oud die minstens nog 1,5 jaar bij de mama moest blijven (en dan nog, het is geen chiwawa..) vind ik reden genoeg om van die gast te walgen en hem te boycotten. Geen stuiver zou ik aan heer omhooggevallen Bieber uitgeven.
Heerlijk die spanning! Kan me nog zo goed herinneren hoe dat was als ik naar de Backstreet boys ging. Heerlijk. Uren in de rij staan voor een goed plekje, helemaal verkleumd ondertussen en erg moe. Mocht je eindelijk naar binnen en had je een goed plekje viel je flauw haha! : gelukkig ook concerten wel kunnen genieten. Heel veel plezier!
Verlate Justin Bieber maakt het niet waar | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Flapdrol indeed! Balen voor je, TS.. Vonden je dochters het nog wel oké?
Ah ja, iemand die geen fan is beleeft het altijd anders. De BSB kwamen er ook nooit goed vanaf de day after. En ik had de avond van mijn leven. De doelgroep vond het vast fan-tas-tisch!
De Telegraaf is positiever.... Gillen voor Justin - Lekker even uit! Alle evenementen op Film en Uitgaan van De Telegraaf. [Muziek]
Dat is ook zo... Nou ondanks het wachten vonden mn dochters het fan-tas-tisch! Het was het wachten meer dan waard zeiden ze. Ze kunnen niet meer praten van het gillen haha. Ik ben blij voor hun dat ze het zo ervaren hebben en dat het geen teleurstellibg is geworden. Mn man zei ook dat het een geweldige show was, en zelfs hij heeft ervan genoten, terwijl hij toch heavy metal-fan is . Tja wel jammer dat hij weer te laat was, maar ik las dat Justin daarmee nogal respect krijgt van andere artiesten. Die vinden het nogal cool en "rock and roll"dat hij zich zo gedraagd...
Hihi zo schattig, een heavy metal fan die Justin Bieber leuk vond haha Ik kan t me zelf ook zooo goed herinneren, de voorpret, t moment dat KuchJasonDonovanKuch op kwam...zelfde met Clouseau haha
die artikels geloof ik nooit!!! oke hij was te laat maar hoeveel artiesten beginnen op tijd? vele media zijn altijd negatief om extreem bekende personen maar het publiek is nooit negatief playback tjah wie zing nog live? bij zulke artiesten gaat het om show, het is of zang, of show, dansen en zingen tegelijk gaat moeilijk ik heb niks met bieber maar over de bsb,britney, christina aguilera, nsync, usher,.... waren ze ook altijd negatief en hun geven ook supergoede concerten