Oma en Opa het goede nieuws vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Phedre, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    Dit weekend gaan we naar mijn ouders en dan ga ik ze het goede nieuws vertellen. Ik weet dat het nog wel vroeg is, maar ik vind het toch leuk als ze al mee kunnen leven.

Ik geef ze hiervoor allebei een boek "Oma vertel eens"en "Opa vertel eens". Hierin kunnen ze allerlei dingen opschrijven over hun jeugd, herinneringen en levensloop. Erg leuk... zo heb je altijd een leuke herinnering aan je ouders en straks de kleine aan zijn opa en oma.

Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren :D

Zijn er meer mensen die deze boeken kennen en aan opa en oma gegeven hebben? En hoe waren de reacties?

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Nee ik wil hem nog wel graag aan mijn schoonmoeder geven, maar weet niet waar je hem kan kopen?

3. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb hem bij de boekhandel gekocht (gewoon grote boekhandel van Selexyz of hoe heet die nieuwe keten). Je kan hem ook via bol.com bestellen!

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik heb een tijd geleden wel het boek mam vertel eens aan mijn moeder gegeven... en mijn schoonouders hebben allebei ook een mam en pap gekregen..... inderdaad leuk voor later

5. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    ga die boeken meteen bestellen! Wij gaan het vanavond aan m'n schoonouders vertellen en morgen aan mijn ouders... ben zo benieuwd! Is wel vroeg maar dan heb je inderdaad iemand die met je mee kan leven. wij hebben zelf de boekjes van Nijntje gekocht: ''opa en oma Pluis''. dan gaat Nijntje op bezoek bij opa en oma.

6. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Wat wij destijds gegeven hebben is;
    97 tips voor oma's en kleinkinderen (en dan is er natuurlijk ook de opa variant ;) )

De reacties waren geweldig! (omdat ze het eignelijk allemaal ook niet verwacht hadden ;) )

veel plezier dit weekend! geniet ervan!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Erg leuk idee! Ik heb het boek mam vertel eens aan mijn moeder gegeven met moederdag.

Deel Deze Pagina