Hoe ruimen jullie je schoenen op?

Discussion in 'De lounge' started by void, Aug 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Dus ik wilde een schoenen kastje maken, maar ik wil wat inspiratie.. Voor 4 paar laarzen en 3-4 lage schoenen en dan nog een een paar of 4 van mijn man is het tijd voor wat opberg ruimte..

Waar bergen jullie dus je schoenen op zonder dat ze ergens verdwijnen en nooit meer gedragen worden.. Iets praktisch zodat ze niet overal op de grond slingeren!

(we hebben hier een oude openhaard die dicht is gemaakt met hout en ik heb lang daar al mijn schoenen in gedaan maar ik heb er nu teveel en ik breek vooral bijna mijn nek op de rondliggende schoenen van mijn man! )

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wij hebben in de gang een inbouwkast staan, over de breedte van de gang. Hangen onze jassen in en daaronder 4 planken voor schoenen. Aan de zijkant ook vakken voor schoenen. En dan nog komen we ruimte tekort ;)

3. Dormouse

Dormouse Bekend lid

Oct 27, 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,835
    368
    83
    Female
    Schoenenrekje kopen? Onderin kunnen de lage schoenen en bovenop de laarzen. En bij veel schoenenrekjes kun je onder de plankjes ook nog schoenen zetten.

Bij ons staat er een onder de garderobe.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    Wij hebben een (zelfgemaakte) kapstok met een plank waar de lage, veelgebruikte schoenen staan. Verder passen alle schoenen in een kleine kist die ernaast staat, maar ik ben geloof ik geen 'echte' vrouw, heb totaal 5 paar schoenen naast mijn slippers en klompen... ;)

6. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,835
    368
    83
    Female
    Verder hebben wij trouwens een grote schoenenkast in de logeerkamer staan (logeerkamer annex kledingkamer). Vriend en ik zijn sneakerverzamelaars ;)

7. Carino

Carino Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    4,277
    0
    36
    In de hal hebben wij dit:

(even naar beneden scrollen, witte ikea kasten met houten plank erop, en dan 4 rijen naast elkaar, 2 boven elkaar)

Ikea hacks - Moods & Moments

Staat erg leuk door die houten plank erop en we kunnen er aardig wat schoenen in kwijt. De rest heb ik in een kast op zolder.

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn schoenen liggen of onder de tafel of boven in een hoekje gegooid 😂

9. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

wij hebben deze kast van de ikea: LIATORP Boekenkast - wit - IKEA Die staat in de bijkeuken. Daar staan alle schoenen, laarzen, crocs etc. van de kids in.
    In de gang hebben we nog een ladekast staan met 4 lades. Daarin hebben onze dochters en wijzelf onze schoenen in staan.

10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,022
    1,038
    113
    Wij hebben dit schoenenrek. Is alleen niet erg stabiel dus we hebben hem vastgemaakt aan de muur :)

Attached Files:

11. Mackwek

Mackwek Actief lid

Feb 27, 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ow herkenbaar! Zoveel schoenen maar waar laat je ze!
    Wij hebben zo'n 5 bij 5 vakkenkast van ikea. In de bovenste 3 rijen liggen stapeltjes kleren. De 4e rij vol bakken. En heel de onderste rij is voor al mijn gympen en slippers. Liggen ze wel op elkaar maar vind ik niet zo erg.

Dan heb ik ook nog zo'n 20 paar laarzen, die heb ik onlangs in van die grote doorzichtige opbergbakken van ikea gedaan en onder mijn hangkleren gezet. (Kast is van steigerhout zelf gemaakt).
    In de zomer is dit heel fijn, in de winter ziet het er alleen iets rommeliger uit aangezien alle laarzen dan naast, op en in de bak te vinden zijn. ;) gelukkig valt de rotzooi door de hoeveelheid kleren niet zo op. :p

12. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Heel fout, maar in de meterkast..
    Heb ook wel 20 paar schoenen...

13. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    image.jpg

Hier zat een raar hoekje en hebben we plankje in gemaakt.

Voor onze schoenen hebben we een schoenenrek onder de jassen en de rest ligt boven in de kast.

14. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ik heb een laag schoenenrekje (2 laags, 6 paar) onder de kapstok, daar staan de meest gedragen schoenen. Verder een inbouwkast voor de schoenen van het andere seizoen, en nog een paar of 3 die ik (praktisch) nooit aanheb (mijn trouwschoenen bijv.) op een onderste schap van de de kledingkast. :)

Liefs,

15. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik ben ook nog naar iets op zoek.
    Nu liggen de schoenen die niet gedragen worden in de meterkast en de schoenen die we gebruiken in de voorraadkast. Als ik ze laat rond slingeren pist 1 van mijn katten erin of liggen er speeltjes in 😒

16. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,699
    2,511
    113
    Ik heb een schoenenrek in de kast voor onze schoenen. Voor de kids in achter bouw een ikeakast (trofast) met 3 plankjes en bovenin een bak voor de wantjes, sjaals, mutsen e.d.

17. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,261
    11,868
    113
    In rolbakken onder ons bed. Echt ideaal.

18. Cally

Cally Fanatiek lid

Oct 13, 2009
    1,115
    0
    36
    Leuk dit, lijkt mij ook wel wat, maar mijn man zegt dat onze gang daar te smal voor is. Mag ik vragen hoe breed jullie hal is?

19. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

May 12, 2015
    1,719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Doos op zolder.
    In een deken kist.
    Onder het bed, welke ik terugvind doordat ze aan de stofzuiger blijven hangen :D.
    Aan het voeteneind staan die we regelmatig dragen.

20. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    In een Ikea Pax kast, de ondiepe versie, max hoogte en 50 cm breed. Deze staat in de keuken.

Attached Files:

Share This Page