Ik baal over het weer......

Discussion in 'De lounge' started by -, May 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden, ik baal nu echt!

Vrijdag gaan we trouwen en 70 % kans op regen, maar wel 30 graden!
    (In limburg). Ik baal echt.

Dan heb ik slechte zin als het regent, en vooral bij het in- en uitstappen bij de gemeente en de kerk! Wie kan me opvrolijken en misschien blijft het droog bij ons?

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    kop op meid!

Tot vrijdag kan er nog een hoop gebeuren m.b.t. het weer!

Ik ga voor je duimen!
    Zelf ben ik op 16 december 2005 getrouwd en toen was het echt klote weer...maar als ik van het kasteel naar de kerk moest lopen scheen de zon....echt bizar dus er is nog hoop hoor!

liefs Nina

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    kop op meid!

Tot vrijdag kan er nog een hoop gebeuren m.b.t. het weer!

Ik ga voor je duimen!
    Zelf ben ik op 16 december 2005 getrouwd en toen was het echt klote weer...maar als ik van het kasteel naar de kerk moest lopen scheen de zon....echt bizar dus er is nog hoop hoor!

liefs Nina

4. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    laat je niet kisten :)jullie zijn die dag het zonnestraaltje dus wat kan er nog misgaan ? :)

en na regen komt altijd zonneschijn , hou je daar maar aan vast :)

alvast proficiat

5. Niet meer actief

Hihihi thanks meiden. Het mag van mij best regenen, maar niet.....als we foto's maken en niet als we aankomen bij de gemeente en naar buiten lopen en niet als we naar de kerk gaan. Als de mis afgelopen is mag het stront regenen van mij :)

6. Ik hoop dat het weer snel zal veranderen en je op je trouwdag een beetje zon kan mee pikken.
    Alvast een geweldige dag toegewenst.

Liefs Vlindertje

7. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

Apr 12, 2007
    1,090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hi Indy,
    Niets is zo verandelijk als het weer. En weet je, zoiets levert ook wel weer leuke plaatjes op ;).
    Koop een mooie grote paraplu die goed bij je jurk staat en je zult zien ... die heb je straks niet eens nodig.
    Wij trouwen op 7 september 2007 in de buitenlucht, dus als het gaat regenen, dan valt alles in het water :).
    Ik maak me er niet druk om hoor, het zij zo, als je regent dan trouwen we ergens binnen en dat wordt net zo mooi.
    Ik wens je heel veel geluk en een mooie dag!
    Groetjes,
    MaWaBe

8. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik ben op een vrijdag getrouwd en het weer die week was dramatisch... van maandag t/m donderdag stromende regen, dus ik vreesde het ergste.
    Vrijdags heel de dag droog en zelfs een zonnetje..... soms zit het mee!
    Blijf positief en inderdaad, koop een enorme witte (of andere kleur van je jurk) paraplu en geniet van de dag!

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    Ben zelf in oktober getrouwd, paar jaar geleden. Was de hele week vreselijk slecht weer maar toen wij gingen trouwen niets dan zon als wij buiten waren dan :) ;)
    Maak je er niet te druk om, komt allemaal goed!
    Fijne dag alvast in ieder geval ;)

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Wat zullen de straten eruit zien na zo'n bui!

11. maamaa

maamaa Actief lid

Aug 22, 2005
    305
    0
    0
    hoi Indy25,
    Wij zijn midden in de zomer getrouwd en vanaf 's ochtends vroeg heeft het heel erg geregend. Eerste baalden we erg, maar toen eenmaal alles aan de gang was hebben we niets meer gemerkt. Af en toe was het gelukkig droog....
    Ik ga je een zonnegroet voor je doen voor vrijdag, hopelijk werkt het!
    Liefs maamaa

12. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    De regen interesseert je niets op zo'n dag, en met regen, onweer, windkracht 130 kun je echt prachtige foto's maken. Don't worry!

13. Niet meer actief

Ach ja het maakt ook eigenlijk niet zo veel uit. Maar het is zo jammer, dat het zo lang mooi weer is en dan misschien vrijdag regent, nou ja. Misschien hebben we wel geluk!
    Als verder alles maar goed gaat.

14. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Daar hoopte ik ook op.. maar helaas heb je niet alles in de hand, gedragingen van familieleden, onverwachte verrassingen, ongeplande dingen. Een tip: Geniet van je eigen dag samen met je geliefde! Dan komt het helemaal goed! :D

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Wist je dat in sommige culturen er juist gehoopt wordt op regen op de trouwdag? ;) Dit zou een voorbode voor een gelukkig huwelijk zijn.

Alvast gefeliciteerd!

16. lucie

lucie Actief lid

Mar 13, 2007
    335
    0
    0
    Een regendansje proberen om de weergoden gunstig te stemmen.....? ;)

Share This Page