[/quote] ik hoorde vanavond ook nog op het nieuws dat ze een spinnenplaag verwachten wegens het warme weer.... [/quote] Neeeeeee! geen spinnen plaag, please [-o< [-o< [-o<
We hebben het ook niet makkelijk he? Wespen, zilvervisjes spinnen..... Zucht... Het leven is zo zwaar Hebben hier trouwens ook al last van muggen
Muggen hebben we hier al...op het slaapkamerraam hebben we dan ook maar het hor weer vastgezet. Kamerdeuren naar de tuin blijven gesloten omdat het hier vol zit met wespen, bijen, muggen, langpootmuggen, en inderdaad heeeeeel veel spinnen (van die grote dikke zwarte)....ieuw....wordt een heerlijke zomer
Hier ook erg veel last van zilvervisjes. Ik probeer ze ook altijd te pletten, maar het lijkt wel of die beestjes je aan zien komen. Zelfs van je schaduw gaan ze ineens al heel hard rennen. En die beesten zijn nog supersnel ook .
aaaaah die beestjes vind ik ook zoooo smerig. Van de week zaten mijn katten ergens mee te spelen, en mij ventje zegt, kijk ze hebben een zilvervisje uhhhhhlllll gatver. Ze mogen van mij met spinnetjes en vliegjes etc spelen, maar niet met zilvervisjes Die zijn zooooooo vies
Getver! Ik dacht altijd dat je niks aan die beestjes hoefde te doen..Ik had ze toen ik net verhuisd was, nu al een jaar niet meer gezien gelukkig! Misschien zijn ze vanzelf weggegaan!
nu heb ik ze ook al beneden in de tuinkamer gezien! wel 4 tegelijk... apart niet? of zal het komen dat ik er nu extra op let.... bah...... ik laat nu het licht in de wc/badkamer aan en dan komen ze niet... anders durf ik s'nachts niet meer naar de wc hoor...
spinnen iek daar ben ik echt als de dood voor. geef mij dan maar wespen en zilvervisjes. van de week ik haal me positiekleding uit een tas hangt er z'n dikkop van een spin aan. ik meteen met de kleding schudden en een schoen bij de hand en maar plette, beesie was keihard en moest echt met geweld. nou dan ben ik echt heel de rest van de dag van me patje af hoor.
wij hebben nu vooral heel veel last van die *&*#@ muggen, lig ik net lekker in mijn bedje, hoor ik in een keer dat gezoem, nou dan kan ik niet slapen voor ze allemaal dood zijn hahahaha
Wij hadden ze ook wel eens in ons oude huis. Ze zaten tussen de shampoo flessen! Nou ik schrok me dood! BEn toen elke keer met slippers gaan douchen en het leek wel of ik ze overal voelde kriebelen haha! Enge beessies haha
Nog nooit gezien of iets van gehoord....jakkkkk zeg! Lijkt me echt vreselijk goor! Briefje op je plee (voor gasten).. Zwemmende visjes bijten niet
Vies he, ik vind ze niet eng maar wel vies en kriebelen doen ze niet volgens mij alleen zitten er bij ons ook pissebedden bij dat vind ik nog veel viezer. Het lijkt wel of ze met dat droge weer allemaal naar binnen komen en je zou toch denken dat het niet vochtig is binnen met dit droge warme weer. Stom he.
aaaaah, ik zie ze wel eens als ik op het toilet zit en ik zit naar de grond te staren ik plet ze ook altijd, en er bijft dan alleen maar stof over. die dingen zijn echt snel
zilvervisjes kunnen trouwens wel schadelijk zijn hoor..ze kunnen je ziek maken.. http://www.milieucentraal.nl/pagina?ond ... lvervisjes sterkte..ik zou ze echt verwijderen of laten verwijderen en de buren inschakelen..
Dat lijkt me bij ons nogal moeilijk we wonen in een flat ...... Wind het ook zooo goor, en indd ze zijn supersnel, als ik het licht aan doe hup schieten ze zo onder de wcpot bleh. En ze blijven indd terugkomen hoe vaak je ook schoonmaakt, dus echt uitroeien doe je volgens mij nooit... jessica
Bah, hou niet van beestjes. wij hebben ze hier nooit. wel pissebedden regelmatig. In ons vorige huis hebben we ene keer last gehad van een plaag van tapijtkevers. Overal zaten larven, zelfs in bed en in de kledingkast. Heb daar echt heel lang de kriebels van gehad en bij het verhuizne alles heeeel goed nagekeken. Heb ze gelukkig hier nooit meer gezien. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gewone_tapijtkever