Inmiddels gif gespoten en zo goed als alles dicht gekit en opgevuld met muur vuller. Ik zie er nu maar 5 per dag Heb de ramen boven allemaal openstaan zodat het daar niet zo warm is en lijkt wel te helpen. Hoop dat iedereen die ook die vieze beestjes heeft ook gauw minder last ervan heeft of helemaal weg.
Hier in ons nieuwe huis hebben wij er ook last van.. weet alleen niet goed welke we hebben.. ik dacht altijd ovenvisjes maar ja twijfel nu door dit topic... bij me ouders hadden wij er ook altijd last van, die hebben iemand laten spuiten. 2 of 3 keer en dan mochten wij inderdaad een aantal uur niet in huis... bij me ouders heeft t wel geholpen (buren deden niet mee) want daar was t echt heel erg... me vader zegt altijd als je ze fijn knijp en t wordt zand dan zijn t ovenvisjes en blijven ze nat dan zilvervisjes.. maar ja iemand daar toevallig over gelezen.. die hier in huis lopen worden inderdaad zand als ze dood zijn... Toen wij hier een aantal weken woonden ging ik onze bank uit stofzuigen en daar zaten ze er wel 3 in, gadver!!! ik durfde niet meer in de bank te zitten, toen even gezocht op internet en las dat je de bank niet tegen de muur aan moet zetten... en ik stofzuig de bank ook vaakuit... bahh!! ik haat die beesten.. in de keukenkastjes zitten ze hier ook wel... Boven op zolder hebben wij nog dozen staan, bleh durf nu niet meer daar te kijken