Wij hebben ook een nieuwbouwwoning uit 2001. En we stikken ook van de zilvervisjes. Ik denk dat ik maar eens met de buren ga kletsen en ga kijken of we zo'n man ervoor kunnen laten komen die het bestrijd. Zou je er dan vanaf zijn als er zo'n bestrijder komt? Of zal je dan nog alle kieren en gaatjes moeten dichten en boeken in zakken of plastic bakken moeten doen?
pffff haha met de buren bespreek ik niet zoveel meer... ik weet nog goed dat ik in mijn huis kwam te wonen en dat heel mijn huis vol zat met kakkerlakken. Ik liep hysterisch naar naar de buren toe en vroeg of ze er ook last van hadden. Zei mijn antilliaanse buurvrouw. Ahh wij schrikken niet van die beestjes hoor in de antillen is het heel normaal! Zilvervisjes nemen ze denk ik helemaal niet serieus
@Taby: als je zo'n bestrijder laat komen moeten de buren ook meewerken anders heb je ze zo weer helaas @Rups: bah echt? nee dan nemen je buren zilvervisjes al helemaal niet serieus vrees ik @Mamamarin: jullie ook glasvezelbehang? en nieuwbouw? dan zit je in hetzelfde schuitje als wij, bah bah bah, zouden ze ook na verloop van jaren, als je huis ouder wordt, verdwijnen? ik hoop het echt!
wij wonen ook in een nieuwbouwing en ik heb er ook last van. vieze beesten bah. ik heb er nu wel minder last van als voorheen. en niet beneden maar veel op zolder en op de slaapkamers af en toe.
Wij hebben er ook last van! Zilervisjes en papiervisjes bah bah. Ik heb een condensdroger op zolder en daardoor heb ik ze daar vooral. Vocht en warmte. Ik ga binnenkort die aardappel proberen.