de rede dat er veel dingen op gebied van bestreidingsmiddeltjes niet meer te krijgen zijn is omdat de wet daar van aangepast is. de rede is o.a omdat mensen ze niet op de juist manier gebruikte. de meeste middeltjes zijn heel erg giftig en mogen alleen door gediplomeerde mensen toegepast worden
Ik heb er op m'n werk ook heel erg veel last van. Wat wij doen is goed ventileren zodat het wat minder vochtig is in de ruimtes, we hebben in elke ruimte vochtvreters staan en sinds kort hebben we lokdoosjes. Deze heeft mijn werkgever via internet besteld. Ik ben nu thuis dus ik kan even niet zien van welk merk het is, maar het lijkt wel te werken. De beestjes kruipen erin en binnenin zit een soort lijnm, zodat ze er niet meer uitkunnen en teven zorgt het ervoor dat ze uitdrogen. Volgens mij is het niet zo fijn spul, maar die beestjes zijn nog veel minder fijn.
Ik had net op die site gekeken, ze hebben wel handige tips. Im ga het wel uit proberen kijken of het helpt. Wist trouwens niet dat ze ook je kleding op eten brrrr.