ken je deze krengen? Van die lastige zilvervisjes die je overal vind in huis. Badkamer/ tussen me pannen en potten en nu OOK in me papierwerk! Is er niets aan te doen ofzo? Wat een pokke beesten. Hoe vaak je ook schoonmaakt die krengen komen maar terug. Iemand tips? niet dat we plaag hebben. Maar wie herkent dit ook. Grrrrr Daarnet weer een geplet die tussen me papierwerk zat.
Ik krijg spontaan kippevel, ik ben er bang van Ik vind ze zooooo ontzettend vies en glibberig snel en ieuww Gelukkig kom ik ze hier in huis niet tegen, maar in t huis van mn ouders zaten ze ook veel brrrrr Je hebt wel vergif tegen deze beesten te koop bij oa de dierenwinkel enzo (vaak)
Ook wij hebben ze, maar alleen op vochtige plekken. Dus op onze badkamer zitten ze af en toe (zit geen raam) en vanuit daar zit er soms een enkele op onze slaapkamer. En beneden in de toilet. Ben ook wel benieuwd hoe die dingen weg te krijgen zijn, want pff... ondingen!!! Heb wel eens gelezen om een aardappel door midden te snijden en dan in een zakje te doen, maar dat vind ik ook zoiets..
Gelukkig niet thuis, maar op het werk als je een doos open maakt dan schieten ze ook ineens overal vandaan. Je schrikt je elke keer kapot. Vreselijk! Geen idee eigelijk of je er iets tegen kan doen.
jaaaa hier zat er ook eentje in ons bed!!! Ik dacht een keer wat voel ik nou kriebelen, zat er dus eentje op me arm. Vast via een kledingstuk op miij gekomen. Getsie! van die aardappel vond ik ook al. Ben niet gediend van gif zeker met de kleine meid hier nu. Blijken er ovenvisjes, zilvervisjes en papiervisjes te zijn. Brrrr zou er bijna naar een nieuwbouw huis toe verhuizen. Ons huis komt uit 1985 zou de maak er wat mee te maken hebben? Die van me ouders kwam ook al uit dat jaartal en ook al van die beesten. Wij woonden in een oud huis 1935 en daar hadden we niets.
Even een detail, het zijn twee soorten. Zilvervisjes zitten inderdaad op vochtige plekken, in de badkamer en wc. Ovenvisjes zitten tussen boeken etc. www.pcfholland.nl dat is het bedrijf van mijn zwager en die kan je er zo vanaf helpen. Succes
handig t is dweilen met de kraan open. Als je buren er last van hebben...dat hebben ze...dan kan je er weinig aan doen dan heel t blok aanpakken. Hmpf....verhuizen maar....ooit eens. Misschien toch eens de aardappel vanavond in t bad leggen.
Het is heel moeilijk te bestrijden heb ik gehoord. Een oom van ons zit in de bestrijding. Ze komen juist door een hoge luchtvochtigheid in huis, houden van papier en karton, houden van viscosekleding etc. Als jij er last van hebt dan moeten je buren er ook last van hebben, heel het blok huizen moet er last van hebben. En je ze bestrijden door gif in je huis te laten spuiten, maar dan moet echt heel de blok meedoen, anders zijn ze binnen no-time weer terug. En het beste zou zijn om na de gifbehandeling alle gaten en kieren dicht te kitten. Dus erg lastig aan te pakken met vriendelijke materialen. En verhuizen naar een nieuwbouwwoning zal weinig helpen, wij wonen in een redelijk jong huis en hebben er helaas ook last van.
Wij wonen in een heel oud huis maar ik heb ze hier nog nooit gezien gelukkig! Ik zie ze wel eens in badkamers bij cliënten.
In onze vorige huis hadden we er veel last van. In ons nieuwe ( oude) huis niet tot een aantal weken geleden. Helaas in onze carouselkast in de keuken. Nieuwbouwhuizen hebben er ook last van. Ik kom uit sweetlakecity zal het daar aan liggen Ik ga de aardappel eens proberen. Maar luchten is volgend mij het belangrijkste beetje raar dat ze dan in mijn keukenkastje gaan zitten. Op mijn werk ook in ordners en in besteklades
jaa in die carouselkast! Hier ook. Zilvervis city is het meer dan sweetlake. Zucht. Wat een krengen zijn het.
Ieeeeelh, heten die beesten zo!! Ik vond het net oorwurmen Wij hadden ze in onze vorige woning. Deze was zeer slecht geïsoleerd en na het douchen bleef al het vocht in de woning zitten. Het kon wel een halve dag duren voordat de ramen niet meer beslagen waren Brrr wat ben ik blij dat we daar weer weg zijn zeg... Jakkes.