weet er iemand wat je daaraan kan doen? Het irriteert me verschrikkelijk! Net zo op een plekje... rechts net onder mijn navel... mijn truitje schuurt er de hele tijd tegen. Hoe ik aan dat puistje kom, geen flauw idee... Ik kan enkel zeggen het doet pijn! Iemand een huismiddeltje?
ik heb dat ook weleens en doe echt megaveel pijn inderdaad......uitknijpen als het kan.. verder wachten totdat het wel kan helaas....
zalf om mee te trekken .. geintje .. Zalf die helpt als je bv een splinter hebt of iets anderes om het er uit te halen
Inderdaad..trekzalf. En dan een pleister erop. En een wasknijper op je neus Sterkte ermee. Ik hoop dat je puist snel verdwijnt. * ik heb nu een megajoekel op mijn voorhoofd *
dank je voor de tips dames! Het gaat al beter nu, maar gisteren... waaaaaaaaa, ik heb de puist dus uitgedrukt, maar de buren hebben het meegehoord... muahahaha!
als hij groot en rood en zeer doet, kan je voor het slapengaan een gaasje met vaseline opdoen, zodat hij uit elkaar barst, wassen met desinfectie zeep en dan vooral droog laten liefst in de buitenlucht maarja is niet altijd mogelijk, dus zorgen dat hij daarna uitdroogt. succes