Wij hebben ook last van zilvervisjes, vreselijk vind ik het, word al panisch als ik er een zie lopen, vind ze zo vies! Volgens mij kan je er inderdaad weinig aan doen, ik heb ooit 's gemaild naar zo'n bedrijf wat aan bestrijding doet, maar heb daar nooit reactie op gekregen. Ik kom ze overal tegen, slaapkamer, badkamer, gootsteen in de keuken, blehhhh... We zijn nu op vakantie, gaan morgen weer naar huis, maar reken er nu al op dat ik ze dan weer flink veel tegenkom, dan hebben ze echt 'n feessie gevierd in me huis. Dus eerst maar grote schoonmaak houden. En als iemand de gouden tip heeft, ik hoor het graag!!
Ik moet je helaas uit een droom helpen; ook in nieuwbouwhuizen heb je er last van! Ik heb zelfs begrepen dat ze in nieuwbouwhuizen meer voorkomen! Wij hebben ze helaas ook. Ik word er GEK van! Ik heb dus meerdere keren eentje in mijn bed gezien, blehhgghh! Wij hebben ze op zolder en op onze slaapkamer, echt van de hele kleine jonkies tot de hele grote met megasprieten! Bahbahbah! In de wc en badkamer kom ik ze nooit tegen.
Wij zijn pas hierheen verhuisd,en hebben ze ook helaas Ik heb contact opgenomen met de huurmakelaar,en die zei dat ik er een spray voor moest kopen,maar ik doe het liever met een aardappel,i.v.m mijn dochtertje ik heb ze tot nu toe heel af en toe alleen op het toilet gezien.
Wij hebben er ook last van.Steeds als ik er een zie lopen vang ik ze met een stukje wc papier en knijp ze dood.Ik ben nu zo al 4 jaar bezig met de strijd maar ze blijven komen.We hebben het oud papier al uit de kelderkast weg gehaald en in de schuur gezet.en dat scheelt wel een beetje.Zolang ze niet in de kast met etenswaren komen......dat vind ik wel vies
smerig zijn ze he? ik had ze vaak in de voorraadkast (een keer in een open rijstpak ) hoorde van iemand dat ze nestelen in kartonnen dozen, toen heb ik die allemaal weggedaan en plastic kratten gekocht, ook voor oud papier en zo, en bussen voor bijvoorbeeld rijst. lijkt wel te helpen, al kom ik er nog steeds wel eens eentje tegen.
Wij hebben er ook last van. Net nog een joekel gesloopt die achter de kast vandaan kwam. We hadden dus eerst zilvervisjes vanwege vocht. Nu zijn het de papiervisjes die juist in droge warme ruimtes komen. Dus dat is dan ook weer fijn. Ga nu een halve aardappel in een glazen schaaltje in de kast zetten. Kijken of ik die krengen zo kan lokken.
ik had er in mijn vorige huis flink last van, de ellende was als je ze dood wilde maken bleef er een smerige vlek achter. Ik had een bus haarlak klaar staan. zag ik er 1, wat haarlak erop en ze vallen zo naar beneden.
Thanx Elmo voor het heropenen, had dit topic gemist. Ik word echt gek van die beesten!!!! Ons huis is pas 5 jaar oud en wij hebben er echt best erg last van!!! VInd het zooo smerig! Iemand die aardappel al geprobeerd? Wij hebben van die lokdoosjes geprobeerd, helpt ook voor geen meter
wat ze doet verdwijnen is op alle plinten en gaten in het hele huis waspoeder strooien, daar gaan ze dood van en ze komen ÉCHT niet meer terug succes heb de andere reacties niet gelezen dus sorry als het al is gezegt
Nee, er zijn er 3. Ovenvisjes, papiervisjes en zilvervisjes. Ze lijken ontzettend op elkaar, en zijn soms zelfs door een professionele bestrijder moeilijk te onderscheiden. Je moet ook even checken of je buren er last van hebben. Zo ja, dan moeten zij ook bestrijden, anders heeft het geen zin. Ik werk bij Rentokil: www.rentokil.nl. Daar kun je ook wel wat informatie vinden.