Dagje/nachtje weg en ergens leuk uit eten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ben half juli jarig, en mijn verjaardag valt in onze vakantie. We gaan nergens heen, want we zijn nog met de verbouwing van ons huis (en kinderkamer ;)) bezig.

Maar tussen alle verbouwingsdrukte door, lijkt het me toch wel heel fijn om even een dagje en nachtje samen weg te gaan. Dit wil ik graag combineren met een leuk en lekker restaurant. Het mag wat kosten. We gaan niet op vakantie en ik beschouw het dan meteen als verjaardagscadeau van mijn man aan mezelf, haha.

Hebben jullie misschien leuke tips? Iets aan de kust, of in een leuke stad?

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    mELD JE AAN OP WWW.TRAVELBIRD.NL ( gratis) dan krijg je via de mail elke dag superleuke aanbiedingen van alles! Pretparken, hotels. vakanties, etentjes etc ;) wie weet vind je er wat voor een mooie prijs( goedkoper als normales prijzen)

of iets via vakantieveilingen op de kop tikken, met je haast wel slagen ! :) succes ;)

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dank je, maar ik hoef niet per se een aanbieding ;). Het mag wat kosten! Is de laatste keer dat we voorlopig met z'n tweetjes zijn, we gaan niet op vakantie, en het is meteen mijn verjaardagscadeau (en het cadeau om ons 2-jarig huwelijk te vieren :)).

Ik zoek eigenlijk tips voor leuke bestemmingen. Leuke steden, restaurants, etc.

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Als je echt over de top wilt; de librije! Of librijes zusje. Daar kun je ook overnachten.

Verder zou je eens kunnen Googlen op romantische hotels of b&b's. Denk dat je makkelijker eerst je bestemming bepaalt en dan zal er in de buurt vast een goed restaurant zitten!

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahaha, dat is het andere uiterste :D. Ik ga wel eens kijken, dank je voor de tip!

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Je kunt ook nog Google gebruiken op zoek naar een restaurant; Google op beste Italiaans/Frans/Grieks restaurant van nl en kijk waar je uitkomt.
    Of via Iens.nl

7. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Als het wat mag kosten,het Kurhaus in Scheveningen. Eerst lekker winkelen in Den Haag en 's avonds heerlijk wandelen en eten aan de boulevard.

8. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Het kurhaus is een beetje vergane glorie hoor ;) (vind ik dan, de faam heeft het natuurlijk nog wel!)

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wij zijn afgelopen najaar in het Inntel in Zaandam geweest. Supermooi hotel. We hadden een Junior Suite geboekt. Deze heeft een bubbelbad en sauna in de badkamer. Heeeeel relaxed! En vanuit Zaandam (station ligt op een steenworp afstand van het hotel) ben je zo in Amsterdam of aan de kust.

Ik vind het een aanrader!

10. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Landgoed Duin en Kruidberg in Sanpoort. Op fietsafstand (te huur) van het strand en van Haarlem.
    Bij een mooi natuurgebied en heerlijk eten in de brasserie bij het hotel (of het nog luxere restaurant dat erbij zit).

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

wij zijn net terug van een weekend Breda,
    wat een leuke stad!!! veel pleintjes met terrasjes, knus centrum.. leuke winkels en heerlijk gegeten!!!

Echt een aanrader... tot half 11 s avonds op terras gezeten. had echt een super vakantie gevoel! :)

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Zitten een paar leuke tips tussen, bedankt meiden!

Deel Deze Pagina