Hey ladies, Gebruik geen anticonceptie, maar wil toch even vragen of er ook dames zijn die moeite hebben met slikken (van alle soorten medicijnen) Als ik iets in moet nemen (bijv paracetamol) dan krijg ik 't moeilijk weg en ik blijf 't ook voelen (alsof 't blijft hangen) Dit is ook de reden dat ik de pil niet meer kon/wilde gebruiken, ik zat er tegenaan te hikken en dan nam ik 't niet in. Klinkt misschien heel stom, maar zijn er dames die daar ook last van hebben? Groetjes
Ja, heb ik heel lang gehad en uiteindelijk overgestapt op een spiraaltje. Dit was voor mij echt een uitkomst! Wat je nog zou kunnen proberen is de pil innemen met een hapje vla. Dat werkte bij mij wel.
Ja, ik had het ook. Wilde echt niks slikken want ging dan kokhalsen, traanogen en blegh. Toen zie de ha tegen mij: je doet je hoofd naar achter wanneer je slikt! Geen wonder dat het blijft steken. Wanneer je een pil slikt, moet je je hoofd naar voren buigen, want dan gaat je keel openstaan. Sindsdien 'glijdt' alles zo naar binnen! Ik hoop dat het jou ook helpt!