He hallo, Hulp nodig. Ben op zoek naar slippers die megagemakkelijk lopen, geen zweetvoeten in krijgt (tegenwoordig veel van dat plastic fantastic spul op de markt) en die je gewoon in het water kan gebruiken... Wie o wie? Had mijn hoop gevestigd op de dure FitFlops ofzoiets, maar wat een dingen zeg, nog nooit zo pijn aan mijn voeten gehad van een half uurtje slippers dragen
Ik lees even mee. Ik heb dat probleem ook. Ik had altijd slippers van Accessoirize. Die slippers hebben zachte bandjes en lopen lekker. Die keten zit helaas niet meer in NL. Dus moet iets nieuws verzinnen.
Ik kan (ivm operaties aan tenen) alleen op die Birkenstocks lopen maar neem dan altijd de kunststof versie , verkrijgbaar in allerlei kleuren. Vind ze heeeerlijk lopen ondanks mijn probleem voeten en zo kan ik toch slippers aan. Succes!
Ik heb slippers van het merk teva. Deze hebben een dikkere zool waardoor je er heerlijk op kan lopen. Ik heb een foto bijgevoegd door extra bandje blijven ze goed zitten.
Ik vind slippers van het merk Koala bay erg fijn lopen. Ze hebben bandjes van stof en een wat meer gevormd voetbed. Ik loop in de zomer letterlijk de hele dag op die dingen. Volgens mij kan je ze online bestellen en ook in Nederland laten bezorgen, wel 1 jaar groter dan normaal nemen want ze vallen wat klein.
Ik heb slippers van Ipanema, die met voorgevormd voetbed (anatomic). Zitten heerlijk, voldoen voor mij aan al je eisen. In heel veel kleurtjes en modellen verkrijgbaar.
Vorig jaar tijdens zwangerschap eindelijk eens goede slippers gehaald. Het zijn de birckenstocks geworden. Maar dan een gewone slipper en geen teenslipper.
https://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/dames-sandalen-en-slippers/00003001586706/Gouden*slipper*stenen*.prod?s=10&showAll=true&fromCategoryDetail=true&positionInList=224 Ik heb deze, leren voetbed en goed betaalbaar.
Ipanema teenslippers.. dit zijn niet van die schuimrubber zweet dingen, maar echt net als vroeger van dat soort kunststof. Ik loop al 10 jaar op dezelfde en nog steeds niet kapot. Ze zitten heerlijk.
Hier ook ipanema.. Mijn eerste had ik uit Suriname en die hebben het 8 jaar!! goed gedaan tot vorig jaar bandje afbrak. Ondertussen 3 verschillende ipanema slippers in de kast die ik elk jaar draag. Ook mee de zee in en gelopen op rotsen etc.. En dan te bedenken dat ik in de zomer op slippers leef..