ik verlang ook al echt weer naar de herfst en winter. Herfst word het smorgens weer wat frisser. Soms lig je op bed en dan waait en regent het buiten heerlijk!! En winter lekker warm knus met een bakje thee en lekker boek heerlijk voor de warme kachel of lekker voor de buis......... Oja de zomer mag van mij snel weer voorbij zijn, ben echt geen zomermens haha...
Dat heb ik nou ook, IEDER jaar weer hetzelfde! En ja, ik heb al een paar keer winter- en kerstboomkriebels gehad Maar van mij mag de zomer eerst nog wel even duren...
Jaaaaaaaa!! Ik heb super veel zin in de winter Vooral omdat we in januari ons kleintje in onze armen mogen sluiten
Nou nee geef mij maar de lente en de zomer! Herfststormen en sneeuw is best leuk, maar afgelopen winter kwam er geen eind aan de sneeuw! Elke keer als de sneeuw eindelijk weg was, viel er weer nieuwe sneeuw.
Ik heb voor het eerst wel zin in de winter dit jaar, maar dat is omdat het voorlopig mijn laatste zal zijn. Vanaf volgend jaar zitten wij voor de komende jaren in een heerlijk warm tropisch klimaat, dát vind ik pas genieten!
Hier ook enorm veel zin in de winter! Maar als het eenmaal zo ver is, verlang ik weer naar de zomer Vanmorgen was het hier zo donker en slecht buiten dat ik helemaal zo'n late herfst gevoel kreeg. Héérlijk! En tja... wij verwachten de eerste in Januari, dus het kan niet snel genoeg gaan
Haha hier ook leef na elke vakantie weer naar de herfst toe.... heerlijk. Na 3 dagen zon vind ik het ook wel fijn dat er een dag zoals vandaag tussen zit!
haha toevallig zei ik laatst ook tegen mn vriend 'heb alweer zin in de winter, gezellig thuis idd met alle kaarsen aan, de feestdagen enz.' ja het is ook nooit goed he, maar van die warmte die maar blijft hangen hoeft van mij echt niet!
Jaaaa, ik heb er ook zin in hoor! Heerlijk weer die koude dagen voor sinterklaas en kerst. Gezellig!!
helemaal mee eens, ik ben ook een winterkindje XD ben in januari geboren en heb altijd voorkeur aan de winter gehouden haha. Ik vind de zomer dan echt helemaal niks, mij veelste warm =P geef mij maar Herfst en winter
grappig een paar maanden geleden was er een topic met de vraag wat men het fijnstje seizoen vond. Er waren toen amper reacties voor de winter. En nu dus al veel meer! ik ben zelf ook een winter mens,maar na januari snak ik weer naar de zomer. Ik denk al sinds juni ,hm lekker straks weer alles naar binnen,lampjes en kaarsjes aan,sinterklaas,kerst!!!, oud en nieuw. ik vind het een vredige tijd! maar ik ken niemand uit mijn ongeving die dit ook vind.
Wat grappig, vanochtend met dat druilerige weer verlangde ik ineens zo naar de herfst en winter! Mijn vriend was heel vroeg op, dus het was ook nog donker, het leek alsof het bijna herfst was.... heerlijk! Ik ben die zomerhitte ZO ZAT!! Dat het donker is als je thuiskomt/gaat eten en niet meer licht is als je gaat slapen. Stamppotten, vesten en dikke truien, taaitaaipoppen, dekentjes, kaarsen, lange films, kerstboom uitzoeken, eerste Sint met kindje (die is dan een maandje oud... die merkt er nog niks van), wanten aan op de fiets, poffertjes eten op de markt.... hmmm En in januari/februari wil ik weer lente... het is ook nooit goed
hier ook een wintermens! heerlijk! van mij mag er ook een meter sneeuw vallen.ik verlang nu alweer naar de vakantie van oktober en de vakantie van maart heerlijk op de latten hahaha. de gezelligheid de lampjes de kaarsjes de warme choco met slagroom korte dagen lange nachten.nee doe mij maar winter
Doe mij nog maar een hittegolf Winter bah! Moet ik weer met joggingpak aanslapen en sokken Nu gaat het beter met 1 dekbed en een vachtsprei. Ik ben echt echt echt een vreselijk koukleum
Ik ben gek op de herfst, lekker met de hond in de knalharde wind lopen (hier op tholen al helemaal ) Winter vind ik niet zo, vooral niet met de temperaturen van de laatste 2 jaar! En al die sneeuw, getver!